• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 21, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Abiteboulil on selge ettekujutus, mida WRC sarjas muuta tuleks – “Isegi kui see inimestele ei meeldi!”

Abiteboul: "Mina võtaksin kasutusele Rally2 autod ja lõpetaksin vanamoodsate telesaadete tegemise!"

Admin Admin
25.09.2023 20:50
WRC
Cyril Abiteboul Foto: Hyundai Motorsport GmbH

Cyril Abiteboul Foto: Hyundai Motorsport GmbH

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Hyundai WRC meeskonna boss Cyril Abiteboul, kes töötas pikka aega F1 sarjas Renault meeskonna bossina, sai tuntuks sellega, et ei kartnud asju välja öelda.

Kui autoralli MM-sarja otsustavad organid kaaluvad hetkel samme, mida sarja põhiklassiga ette võtta, siis Abitebouli sõnul on kõige olulisem küsimus täiesti selge.

“Kuidas tuua rallile rohkem autosid? See peab olema kõigi sidusrühmade, FIA (Rahvusvaheline Autoliit) ja MM-sarja promootori jaoks absoluutne prioriteet,” rääkis Abiteboul Rallit.fi-le.

“Peame rääkima inimestega, kes on juba rallimaailmaga seotud. Skodal ja Citroenil on Rally2 autod ja me peame nendelt küsima, mida nad vajavad Rally1 kategooriasse tulekuks.”

Abiteboulil on tihedad sidemed Renault’ga, kes tõi hiljuti turule ka oma Rally3 klassi auto. Abitebouli sõnul tuleks aruteludesse ka Renault kaasata.

“Kõik need tüübid tuleks tuua ühe laua taha. Peame mõistma, kuidas neid kaasata,” rõhutas Abiteboul.

“Kui see tähendab, et ralliautode võistlust tuleb muuta, ei tohiks me olla kartlikud. Me ei peaks hoiduma tegemast selliseid muudatusi, mis tooksid need inimesed pardale.”

“Kui see tähendab, et Rally1 ja Rally2 autod peavad olema üksteisega tugevamalt seotud, siis miks mitte seda teha?” küsis Hyundai boss.

Tihti on kaalutud, kas põhiklass peaks astuma sammu tagasi Rally2-e poole.

“See sobiks mulle väga hästi,” ütles Abiteboul otse.

“Nüüd peame lihtsalt pusletükid paika panema ja otsused langetama, isegi kui see inimesi vihastab. Vabandust, aga sport peab arenema ja edasi liikuma.”

Ralli on Eesti keeles Ralli, mitte Rally!Ralli on Eesti keeles Ralli, mitte Rally!Ralli on Eesti keeles Ralli, mitte Rally!

“Lineaartelevisioon on surnud”

Abitebouli sõnul on teine ​​suur küsimus, kuidas uusi fänne seda spordiala jälgima meelitada. Meeskonnabossil on silme ees radikaalne lahendus, kus praegune MM-sarja teleproduktsioon kujundataks täielikult ümber.

“Mina isiklikult hoolitseksin selle eest, et televisiooni tootmiseks kulutatavad tohutud rahasummad suunataks digitaalsisusse. Kulutame raha spetsiaalselt katseid läbivate võttegruppide peale, mis maksab palju. See tuleks täielikult lõpetada. Selle rahaga saaks midagi hoopis teistsugust teha.”

“Lineaarne televisioon on surnud. Kuidas jälgitakse sporti tänapäeval? Seda näeme siit,” rõhutab Abiteboul ja näitab näpuga Rallit.fi reporteri nutitelefoni.

Abiteboul toob oma ettepanekus konkreetse näite. Videopildi tootmiseks saaks kasutada autodes olevaid kaameraid ja droone.

“EA Sports annab peagi välja uue rallimängu. Oleks fantastiline, kui rallimaailm saaks digitaalselt toodetud sisu ühendada mängumaailmaga. Nii saaks meelitada uusi fänne,” pakkus Abiteboul.

“Mina võtaksin kasutusele Rally2 autod ja lõpetaksin vanamoodsate telesaadete tegemise ning koliks digimaailma,” oli prantslane otsekohene.

Abitebouli sõnul ei takista miski selliseid otsuseid kohe vastu võtmast.

“Muidugi saan aru, et FIA-l on ees suur töö. Autoralli MM on F1-sarja järel suuruselt teine ​​võistlus motospordis. Võib-olla tahavad nad praegu kõiki lihtsalt õnnelikuna hoida. Kuid see, et kõik on õnnelikud, ei vii sporti edasi. Ja kui me jääme sinna, kus hetkel oleme, siis läheme tegelikult tagasi. Otsuseid tuleb teha, isegi kui need inimestele ei meeldi. Ma tahan otsuseid,” nõudis Abiteboul.

Tšiili MM-etapp saab alguse sellel neljapäeval sõidetava testikatsega.Ralli eelvaate ja ajakava leiab SIIT!

Märksõnad: Cyril AbiteboulHyundai Motorsport WRTWRC
Share2Tweet2Send
Eelmine

Teist Tšiili ralli võitu püüdma minev Tänak loodab et auto seadistuse valikuga pannakse täppi!

Järgmine

Lisaks MM-tiitlile kuulub Kalle Rovanperäle nüüd ka võidukas hobune!!

Soovitame sulle ka neid

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel
WRC

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Järgmine
Kalle Rovanperä sellel suvel hobusega Venlan Vekkuli.

Lisaks MM-tiitlile kuulub Kalle Rovanperäle nüüd ka võidukas hobune!!

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

Indrek
19.10.2025 15:13
0

Karjääri algusaastatel sõitis Ilmar Raissar Volgaga. Foto: Alo Ivaski erakogu
Kurvilise tee legendid

Kuula intervjuud Ilmar Raissarega. Kuidas sündis rallipaar Raissar/Talvar, Kreeka MM-ralli tulised seiklused ja palju muud…

12.04.2023 11:14

Tänane Top

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Dufour Fabien /Hyundai Motorsport GmbH

SS17: Tänakul ärev moment Neuville’i avariipaigas – eestlased pääsesid õnneks vaid ajakaotusega

19.10.2025 12:49
Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

FIA avaldas, kuidas hakatakse 2027. aastal WRC ja Rally2 autode jõudlust võrdsustama

18.10.2025 20:21

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee