Saaremaa rallil kokkuvõttes neljanda koha saanud Timmu Kõrgele sellest piisas, et vormistada kübaratrikk. Nii on ta esimest korda autoralli Eesti, Läti ja klassi EMV5 meister, kirjutab saaremaasport.ee.
„Paar korda olen absoluutsest tiitlist ilma jäänud, kas siis võrdsete punktide või 1 punktiga, aga nüüd on see käes,“ rõõmustas Timmu Kõrge Saaremaa ralli finišis, lisades, et Eesti tiitel on ikka Läti omast olulisem.
„See tuli kindlasti ka raskemalt, sest siin oli seis kuidagi keerulisem. Lätis läks see lõpp vähe lihtsamalt ja oli vaja lihtsalt vormistama minna, aga kodus oli vaja reaalselt katseid võita ja teha tegusid.“
Meistritiitli võitmisel tuli olla tasemel kuuel rallil. Timmu Kõrge sõnul õnnestus kõige enam kihutamine Paides. „Auto seadistusega sai täppi pandud ja saime väga hea hoo üles,“ selgitas ralliäss.
„Hooaja kokkuvõttes oleks saanud kindlasti paremini, sest väga raske oli meie jaoks sõita nii Läti kui Eesti meistrivõistlusi, aga õnneks suutsime need asjad enda jaoks ära lahendada ja oleme täna oma palga kätte saanud.“
Saarlasest rallipiloodil aitasid tiitli vormistada kaardilugejad Erki Pints ja Arro Vahtra. Kõrge ütles, et mõlema mehega oli autos korralik klapp. „Arro on ikka kõva spordimees ja ta on mind ka siin ikka sundinud järgmisele tasemele tõusma,“ jagas Kõrge oma paarilisele tunnustust.
Enne Saaremaa rallit olid Timmu Kõrge ja Arro Vahtra kogunud 309, Emils Blums – Dickis Eglitis/Ivo Pukis 297 ja Priit Koik – Kristo Tamm/Silver Simm 260 punkti. „Saaremaal oli selles mõttes raske, et pidime ikkagi ka katseid võitma ja siin tuli kõik mängu panna. Teise ebaõnn muidugi muutus meie õnneks ja tulime ikkagi sama hea hooga,“ märkis Timmu Kõrge.
Saaremaa ralli kokkuvõttes edestasid Timmu Kõrge – Aaro Vahtrat Ott Tänak – Robert Virves, Ken Torn – Kuldar Sikk ja Gregor Jeets ja Timo Taniel. Kõik mehed sõitsid Rally2 autoga. Klassis EMV5 edestasid aga Timmu Kõrge – Aaro Vahtra Allan Popov – Aleksander Prõttšikovi IX-l ja Roland Murakas – Kalle Adlerit.
„Neljas koht oli maksimum,“ tõdes Timmu Kõrge. „Ega midagi teha ei olnud, eks selle auto piir umbes nii on. Kõik sujus ja saime omale hea rütmi kätte ning oleks võinud poole peal isegi hoogu maha lasta. Aga ma tundsin, et on nii hea minek ja ei hakanud siin midagi puterdama ning lasime samamoodi edasi.“
Tiitlid võitis Timmu Kõrge Mitusbishi Lancer EVo X-ga. „Kui ausalt öelda, siis väga ei tahaks enam, võiks ju olla vähe kaasaegsem ja konkurentsivõimelisem, aga eks see paistab, mis saab,“ avalikustas värske Eesti meister oma soovid uue sõiduvahendi osas.
Autor: Alver Kivi
Vaata lisaks ka saaremaasport.ee.
Avalda arvamust post