Peale üheksat MM-etappi on Hyundai meeskond saavutanud tänavu ainult ühe võidu, mille tõi Neuville Sardiinia rallil.
Meeskonnajuht Abiteboul on varem öeldnud, et Hyundai kavatseb ära kasutada oktoobri klassifikatsiooniakent, tuues oma autole täiendusi. Samas pole aga avaldatud, millist valdkonda meeskond konkreetselt arendada kavatseb.
“Numbrid ei valeta. Jääme maha 0,17 sekundit kilomeetri kohta. Just nii palju on vaja seniseid võimalusi optimeerides ja arendusprogrammiga kiirust juurde leida, mis võtab aga veidi aega,” rääkis Hyundai tiimijuht Cyril Abiteboul enne suvepuhkust.
“Teame, et meie auto on ülekaaluline ja meil puudub tagaosa stabiilsus. See puudutab ka survejõudu. Tõenäoliselt oleme kaotanud ka eelise, mis meil seni tippkiiruses oli.”
“Olen täiesti kindel, et meil on tehases palju ideid, mis toovad meile selle 0,17 sekundit ja palju enamgi tagasi. Nüüd on vaja asju õigel viisil autosse saada. Loomulikult kasutame oktoobri klassifikatsiooni akent.”
Asi pole aga ainult jõudluses.
“Meil on Jokkerite jaoks selge plaan, kuid need on üsna piiratud. Samuti peame oma auto töökindlamaks muutma. Me ei tohi unustada probleeme, mis meil Keenias olid – ka neid pole kõrvale jäetud,” lubas Abiteboul.
Vormel 1-st autorallisse siirdunud Abiteboul järgib MM-sarja rangeid klassifikatsioonireegleid ja meeskonna bossi sõnul pidurdavad need Hyundai võimalusi Toyota paremusele järele jõuda.
“Auto tuleb teha ka kergemaks ja kiiremaks. Kõigile neile asjadele tuleks saada lahendus kolme Jokkeriga. Hetkel oleme natukene pettunud, sest meil on suur tehas, disainibüroo ja tootmispool, kuid me ei saa neid korralikult kasutada, sest reeglid on nii karmid.”
Kui enamus uuendusi ei pruugi visuaalselt välja paista, siis Kreeka ralli eelsel testil võis näha Hyundai kapotil uudse lahendusega ventilatsiooni avasid.
Video Neuville Kreeka eelselt testilt:
Avalda arvamust post