Väljaanne Dirtfish kirjutab, et Compact Dynamicsi leping WRC sarjaga Hybriidide tarnimiseks lõppeb 2024 aasta lõpus ja uut lepingut pole veel sõlmitud.
Väidetavalt võib autoralli MM-sarja tippklass järgmise hooaja lõpus naasta mittehübriidautodele, kui praeguse hübriidtarnijaga Compact Dynamics ei jõuta kokkuleppele.
Praegune leping lõppeb 2024 aasta lõpus ja selle uuendamiseks käivad hetkel läbirääkimised Compact Dynamicsi, FIA ja WRC meeskondade vahel.
FIA tehniline direktor Xavier Mestelan Pinon kinnitas DirtFishile, et eelistus on säilitada praegused mootorid 2025. ja 2026. aastani, kuid lisas, et ilma hübriidita sõitmine on ka üks võimalustest.
“Peame leidma uue kokkuleppe, kui tahame praeguse hübriidtarnijaga jätkata,” ütles Mestelan Pinon DirtFishile. “Me oleme nendega seda juba arutanud. Meie jaoks FIA-s ja promootori jaoks on mõistlik selle tehnoloogia juurde jääda, kuid me ei teinud selles etapis lõplikku otsust ja jätkame arutelusid.”
“Kui me jätkame Compact Dynamicuga, on oluline parandada praegust süsteemi ja see on normaalne arengu protsess.”
Küsimusele mis saab siis kui kokkuleppele ei jõuta, lisas Mestelan Pinon: „Meil on selgelt võimalus sõita MM-rallil ka ilma hübriidseadmeta. Ma ei ütle, et see on meie eelistus. Peame Compact Dynamicsi ja meeskondadega tegema lihtsalt parima otsuse.”
Avalda arvamust post