Lancia võib rallifännide südamed peagi taas kiiremini põksuma panna, sest hiljutine teadaanne Luca Napolitanolt, Lancia tegevjuhilt, on tekitanud ralli kogukonnas taas suurt elevust: Lancia naasmine rallimaailma on mitte ainult kaalumisel, vaid selle kallal juba aktiivselt töötatakse.
Lancia esitles nädala keskel ka oma uut HF logo, mis on läbi aegade olnud Lancia kõrge sooritusvõime sümboliks. Redisainitud logo säilitab oma ajaloolised värvid – valge, punase ja musta – samal ajal lihtsustades oma jooni. Neid samu värve kasutati juba 1966. aasta Fulvia Coupé’l, ning jätkavad Lancia Delta kirjatüüpi 90ndatest.
HF logo, mis on Lancia jõudluse embleem, tutvustati esimest korda 1960. aastal. Aastakümnete jooksul on see saanud sünonüümiks võitudele ja innovatsioonile, märkides autospordi ajalugu selliste legendaarsete mudelitega nagu Fulvia Coupé HF, Stratos HF ja muidugi Delta HF Integrale. Need sõidukid, mis minevikus rallidel domineerisid, jätkavad Lancia inspireerimist selle uuenemise ja tipptaseme otsingutes.
Lancia uus HF logo
Lancia naasmine rallimaailma on seotud tulevase 100% elektrilise Lancia Ypsilon HF-ga. 2025. aastaks planeeritud esimene elektriauto, millel on uus HF logo ning lubab pakkuda paremaid sooritusnäitajaid: 240 hobujõudu, kiirendus 0 kuni 100 km/h 5,8 sekundiga, madalam vedrustus ja laiemad rattakoopad.
Luca Napolitano, Lancia juhi teadaanne ei jäta mingit kahtlust: Lancia on teel tagasi ralliareenile. See otsus on osa “Rinascimento Lancia” projektist, ülemaailmsest taassünniprojektist, mille eesmärk on ühendada oma sportlikud juured tulevikku suunatud visiooniga, mis keskendub sooritusvõimele ja innovatsioonile. “Tagasi rallisse? Me töötame selle kallal,” kinnitas Napolitano, lubades nii rallifännidele, et ees on ootamas põnevad ajad.
Mis puutub aga mootori valikusse, siis on hetkel veel lahtine, kas see saab olema 100% elektriline või 1.2L Puretech sisepõlemismootor.
Avalda arvamust post