Autoralli 2025. aasta MM-hooaeg algab 23. jaanuaril Monte Carlo ralliga, mille eel tunnistas Hyundai insener Jamie McMillan, et ootused Tänaku suhtes on kõrged, eriti pärast keerulist, kuid õppetundiderohket eelmist aastat.
Eelmisel aastal kimbutasid Tänakut stabiilsuse puudumine ja mitmed sõiduvead, mis raskendasid võitlust MM-tiitli nimel. Kuigi ta suutis tiitliheitluses püsida peaaegu lõpuni, kustutas karm avarii Jaapani rallil tema viimased võimalused.
Sel aastal on Tänakul paremad eeldused õnnestumiseks. Aasta Hyundaiga on andnud talle aega kohaneda meeskonna autoga. Tiimi insener Jamie McMillan, kes on Tänakuga koos töötanud ka M-Spordi päevil, usub, et 2019. aasta maailmameister on valmis naasma oma tippvormi.
„Tiimi vahetamine on alati keeruline, eriti kui pead kiiresti kohanema uue keskkonna ja töövõtetega. Teine hooaeg Hyundais aitab Tänakul saavutada vajaliku stabiilsuse,“ märkis McMillan intervjuus Belfast Telegraphile. „Pärast möödunud hooaja õppetunde ja 2024. aasta otsuseid on selge, et Ott on nüüd veelgi motiveeritum. Ta tahab hooaega tugevalt alustada, eriti nüüd, kui tunneb end taas Hyundais kindlalt,“ lisas ta.
Rallimaailmas on sel aastal toimumas ka olulised tehnilised muudatused, sest alates 2025. aastast loobutakse hübriidtehnoloogiast, mis oli kasutusel alates 2022. aastast. Uus lähenemine muudab autod kergemaks ja lihtsustab strateegiat, mis McMillani sõnul peaks töötama Tänaku kasuks.
„Toome i20 N-autole olulisi uuendusi, kasutades meeskonnale lubatud jokkereid. Need muudatused suurendavad auto konkurentsivõimet Tänaku jaoks,“ selgitas McMillan. „Kuigi on veel aspekte, mida tuleb edasi arendada, oleme optimistlikud ja fookus on juba Monte Carlo rallil,“ lisas ta.
2025 aasta MM-hooaeg algab Monte Carlo ralliga, mis sõidetakse 23.–26. jaanuaril.