Thierry Neuville lõpetas Hyundai parima piloodina Safari ralli viiendana, kuid eespool oli koguni neli Toyotat. Neuville katkestas küll võistluse ja sai jätkata superralli süsteemis, seega võib belglane ise oma lõpptulemuse ja 15 punktiga isegi rahul olla.
Teistest Hyundai sõitjatest lõpetas Oliver Solberg kümnendana ning Ott Tänak pidi võistlusest täielikult katkestama.
“Muidugi ei saa me tulemusega rahule jääda. Oleme kõik pettunud. Nüüd vaatame, kuidas meeskond pärast rasket nädalavahetust tegutsema hakkab”, ütles Hyundai meeskonnajuhina tegutsevJulien Moncet intervjuus Belgia ringhäälingule RTBF.
Hyundai jaoks on hooaja avapool olnud väga kehva. Oma esimese võidu saavutas meeskond alles juuni alguses Sardiinias, kuid Keenias tulid auto vastupidavuse probleemid tagasi.
“Ma annaksin meie esitusele kaks-kolm punkti kümnest, aga meeskonnavaimule annan kaheksa punkti,” rääkis Moncet.
Hyundai on olnud ilma tegeliku meeskonnajuhita alates eelmise aasta lõpust. Tugevalt pettunud Neuville ütles peale Safari rallit, et Hyundai meeskond on kriisis ja vaja on kohest reformide läbiviimist.
“Me ei ole kriisis. Oleme kokku puutunud ootamatute asjadega. Nimekiri on pikk ja meil on palju asju mille eest hoolitseda, kuid oleme koostanud tegevusplaani. Oleme ka oma meeskonna kallal tööd teinud,” ütles Moncet.
Hyundai sõitjad on selle hooaja võistlustel oma autodega kokku puutunud mitmete probleemidega. Hyundai i20 N Rally1 hübriidauto töökindlus ei kannata seni veel erilist kriitikat võrreldes konkurentidega.
“Saan aru pilootide pettumusest, oleme nendega rääkinud ja nad on aru saanud mida me teha tahame ja mis suunas tahame liikuda. Nüüd peame sedasi ka tegutsema.”
“Hooaeg on juba keskpaigas ning sõitjate ja tootjate punktiarvestuses on juba suured vahed, kuid me ei anna kindlasti sellel aastal alla, sest auto jääb samaks ka 2023. ja 2024. aastal,” rõhutas Moncet.
Autoralli MM-hooaja järgmine võistlus peetakse juuli keskel Eestis.
Avalda arvamust post