• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 21, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai teeb suuri pingutusi, et Tänakule ootamatuid hetki pakkunud auto paremaks muuta

Admin Admin
9.08.2024 12:31
WRC
Cyril Abiteboul, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Cyril Abiteboul, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

417
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Hyundai meeskonna boss, Cyril Abiteboul avaldas, et meeskond teeb hetkel suuri jõupingutusi, et järgmiseks hooajaks lahendada mõningaid i20 N mudeli probleeme, mis on tuntud oma “järsu” käitumise poolest. Meeskond on võtnud endale eesmärgi leida lahendusi, mis parandaksid auto jõudlust eriti keerulistes tingimustes.

Kuigi i20 N on sel aastal osutunud kiireks ja usaldusväärsemaks, on selle optimaalne tööaken väga kitsas. Lisaks on mitmel võistlusel kurtnud Tänak, et masin käitub teatud olukordades väga ettearvamatult.

Madala haarduvusega ja muutlikes tingimustes on autol olnud raskusi stabiilse töövõimega ning Toyota on vaieldamatult selliste stsenaariumide etalon.

Viimasel Soome MM-rallil oli Thierry Neuvillel ja Esapekka Lappil raskusi oma auto maksimaalse jõudluse saavutamisega ja proovisid selle parandamiseks erinevaid seadeid.

Neuville avaldas, et meeskond pööras Soome etapil autos kõik “pea peale”, kuid ei leidnud midagi, mis oleks jõudlust parandanud.

Meeskonna pealik Cyril Abiteboul tunnistas auto “järsku” iseloomu ja kinnitas, et meeskond teeb suuri jõupingutusi probleemide lahendamiseks versiooniuuenduste kaudu, samas kui meeskond on juba planeerinud mitmeid teste, mis on mõeldud i20 N probleemide lahendamiseks.

“Meil on auto, mis kannatab kahe asja all. Esiteks on see üsna järsk. Mis tahes seadistuse tööpiirkond on väga kitsas ja kui tingimused on stabiilsed, võib kõik hästi minna, alates neljapäeva testist kuni pühapäeva õhtuni või ralli lõpuni, kuid sellisel rallil, kus tingimused muutuvad peaaegu iga kurvi järel, see lihtsalt ei toimi,” selgitas Abiteboul Motorsport.com-ile. “Libedates tingimustes ei ole me nii stabiilsed kui etalon, milleks minu jaoks on Toyota. Selge on, et meil on veel tööd teha.”

“Meil on kavandatud mõned testid, et proovida neile probleemidele lahendust leida,” lisas Abiteboul lõpetuseks.

Hoolimata auto tasakaalu probleemidest õnnestus Hyundail Soomes saavutada 20-punktiline edu tootjate arvestuses.

Hei rallisõber! Meil on heameel teatada, et Ralli.ee on nüüd ka WhatsAppis! Liitu meie kanaliga selle lingi kaudu ja saad rallimaailma värskeimad uudised otse oma telefoni!

Märksõnad: Cyril AbiteboulHyundai MotorsportOtt Tänak
Share167Tweet104Send

Soovitame sulle ka neid

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
WRC

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit
WRC

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

19.10.2025 15:18
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Kahju! Ott Tänak ja Martin Järveoja langesid viimase katsega kolmandaks – Ralli võitis Kalle Rovanperä

19.10.2025 15:13

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

Indrek
21.10.2025 14:59
0

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

Indrek
20.10.2025 11:19
0

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

Indrek
19.10.2025 20:53
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

Indrek
19.10.2025 18:14
0

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

PUNKTISEIS: Selline näeb välja punktiseis peale Kesk-Euroopa MM-rallit

Indrek
19.10.2025 15:18
0

Oksjonil olnud Delta S4. Foto: RM SOTHEBY'S
WRC

Markku Aléni legendaarne B-rühma rallimonstrum müüdi hiigelhinnaga

17.05.2024 17:42

Tänane Top

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

Erinevalt Hyundaist eelistab M-Sport 2027. aastaks uue WRC auto ehitamist Rally2 versiooni täiendamisele

21.10.2025 14:59
Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Ott Tänak Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak: minu jaoks on tänavune tiitliheitlus lõppenud

19.10.2025 18:14
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Mārtiņš Sesks saab M-Spordi Ford Pumaga veel ühe võimaluse

20.10.2025 11:19
Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe, Kesk-Euroopa rallil 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Neuville avaldas, et isegi ilma avariita poleks nad suure tõenäosusega ralli lõpuni jõudnud

19.10.2025 20:53
VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

VIDEO: Vaata Tänaku eksimust eelviimasel katsel

19.10.2025 14:23

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee