Dirtfish kirjutab, et Hyundai viimaste aastate edus suurt rolli mänginud programmijuht Christian Loriaux lahkus oma ametikohalt vaid kuu enne 2025. aasta hooaja algust.
Tema panus meeskonna hiljutises edus – Hyundai esimese sõitjate maailmameistritiitli saavutamises – on olnud märkimisväärne.
Loriaux liitus Hyundai meeskonnaga 2021. aastal, et aidata tõsta tiimi konkurentsivõimet. Tema juhtimisel ja koostöös insener François-Xavier Demaisoniga õnnestus meeskonnal arendada Hyundai i20 N Rally1 hübriidauto, mis tõi tänavu tiitlivõidu Thierry Neuville’ile. Samas jäi Hyundai tootjate meistritiitlist vaid kolme punkti kaugusele.
Kuigi varasemalt viidati, et Loriaux jätkab meeskonna juures ka järgmisel hooajal, on tema ootamatu lahkumine tekitanud küsimusi meeskonna edasiste plaanide kohta.
Hyundai valmistub lisaks WRC-le astuma ka Le Mansi kestvussõitude maailmameistrivõistlustele 2026. aastal, kus hakatakse kasutama Oreca GMR-001 hüperautot.
Tiimijuht Cyril Abiteboul ja insener François-Xavier Demaison suunavad praegu suurema osa oma tähelepanust uuele Le Mansi projektile, mis võib viidata strateegilisele ümberkorraldusele Hyundai motorsporditiimis.
Uudise avaldamise hetkel ei olnud Hyundai ega Loriaux ametlikku selgitust lahkumise kohta andnud.