Sellel nädalavahetusel Monte Carlo rallil debüteeris autoralli MM-sarjas Toyota uus ralliauto GR Yaris Rally2, kus stardijoonel olid neli uut Jyväskyläs ehitatud masinat. Võistluse avapäevadel on Toyota sõitjatest parimat tempot hoidnud Sami Pajari, kes on enne laupäevaseid kiiruskatseid Rally2 autodest viies.
Pajari pole aga suutnud näidata tippudega võrdväärset kiirust ja esikohta hoidvast Pepe Lopezist on maha jäädud juba ligi kahe minutiga. Siiski pole Pajaril ka suuri ootusi olnud, sest temast eespool sõitjatel on väljakutseid pakkuval Monte Carlo rallil rohkem kogemusi.
Toyota WRC meeskonna juht Jari-Matti Latvala on Pajari ja teiste Toyota pilootide tegemisi tähelepanelikult jälginud.
“Sain poistelt tagasisidet kuidas läinud on. Sami alustas väga hästi ning on järjepidevalt teinud head ja mõistlikku võistlust. Muidugi on jutuks tulnud ka see, et teatud valdkondades tuleb autot täiustada,” rääkis Latvala Rallit.fi-le.
“Me pole saanud piisavalt sõita sellises olukorras, kus lõikamised on tee “sodiseks” muutnud. Kliendid on natuke kurtnud, et autoga pole ehk sellistes oludes nii hea sõita ja lõikekohtades on see natukene närviline. Selles osas on ilmselgelt vaja tööd teha, et juht ennast kindlalt tunneks,” tõdes Latvala.
Olud tänavusel Montel on tavapärasest kuivemad, kuid reedel oli teel siiski ka jäiseid lõike. Pajari ütles reedel mitu korda, et tal on tingimustega harjumiseks rohkem aega vaja kui uue autoga.
Latvala on kindel, et uus auto suudab tulevikus tippu tõusta.
“See on täielikult sõitjatele keskendunud võistlus ja põhineb palju enesekindlusel. Ainuüksi selle põhjal ei saa vaadata auto täit potentsiaali ega võrrelda autode erinevusi. Aga ma arvan, et oleme õiges “piirkonnas”,”ütles Latvala.
Autoralli MM-sari Monte Carlos jätkub laupäeval kuue kiiruskatsega.
Avalda arvamust post