Kui mõned nädalad tagasi levisid jutud, nagu Toyota testiks Mehhiko ralli eel uudset lahendust auto esiosas, siis tegelikkuses see nii siiski ei olnud.
Väljaanne Dirtfish võttis ühendust Toyota tehnilise direktori Tom Fowleriga, kes need jutud ümber lükkas.
“Hispaanias on kaheksa kraadi. Mehhikos on 30 kraadi sooja. See on viis kuidas auto kuumaks muuta,” rääkis Fowler.
„Koos mõne muu mootori piirajaga katame õhu sisselaskeavad ja paneme auto uskuma, et see on Méhhikos mäe otsas, kuigi see pole nii.”
“Nägin sotsiaalmeedias jutte uuest aerodünaamika seadeldisest ja see pani mind muigama,” lisas ta.
Kuna väljaspool Euroopat testimised on keelatud, peavad meeskonnad olema loomingulised, et leida sarnaseid tingimusi nagu keskmäestikus toimuval Mehhiko rallil. Kõrgetest kruusateedest Euroopas puudust ei ole, kuid praegusel aastaajal on temperatuur keskmiselt ainult kaheksa kraadi.
Avalda arvamust post