Pikalt räägitud Adrien Fourmaux’ võimalik lahkumine M-Sportist avab briti meeskonnas uue sõitjakoha, mille üheks peamiseks kandidaadiks on tõusnud Oliver Solberg. Siiski ei kiirusta 23-aastane rootslane otsusega, kas liituda Rally1 klassiga või jätkata veel aasta WRC2-s.
Sel hooajal on Solberg keskendunud WRC2 sarjale. Viimati osales ta Hispaanias toimunud CER-rallil, mille eesmärgiks oli uue võistlusrajaga kohanemine. Kuigi ralli kujunes mõnevõrra keeruliseks ja sisaldas mitmeid väiksemaid eksimusi, lõpetas Solberg siiski Rally2 arvestuses teisel kohal, jäädes alla vaid Nikolay Gryazinile.
Ralli ajal uuriti ka tema tulevikuplaanide kohta, millele Solberg vastas üllatuslikult vaoshoitult: „Ma ei usu, et järgmine hooaeg Rally1 klassis osalen. Suhtleme mitmete meeskondadega, kuid võib juhtuda, et jätkan veel aasta WRC2-s,“ vihjas ta võimalusele pikendada oma WRC2 karjääri.
CER-ralli kogemus oli Solbergi jaoks väärtuslik, kuna ta polnud asfaldiradadel mõnda aega võistelnud. „Ralli oli tõesti keeruline, eriti laupäeval, mil auto seaded olid liiga jäigad, ja see põhjustas kaks väljasõitu. Aga õppisin sellest palju,“ kommenteeris ta. Solberg märkis, et kui ta 2025. aastal CER-rajale naaseb, on ta paremini ette valmistatud.
Adrien Fourmaux’ võimalik liitumine Hyundai meeskonnaga jätaks vabaks koha M-Sporti meeskonnas, kuid Solberg ei kiirusta selle võimaluse haaramisega. „Lühiajaliselt võib see olla huvitav, kuid pikemas perspektiivis… Minu unistus on jääda WRC-sse pikaks ajaks ja ei taha korrata vigu, mida tegin Hyundaiga,“ selgitas ta. Solberg viitas oma varasematele kogemustele Rally1 klassis, öeldes, et kuigi M-Sportil on olnud tugev hooaeg, on seal olnud ka omajagu väljakutseid.
Samuti kaalub Solberg võimalust jääda veel üheks aastaks WRC2 klassi. „Mul on WRC2-s tõeliselt head võimalused ja pakkumised – tõenäoliselt pole paljudel teistel sõitjatel selliseid valikuid selles klassis,“ sõnas ta. Kui Solberg otsustaks WRC2-s jätkata, jääks M-Sporti vaba koht teistele kandidaatidele.
M-Sportil on väidetavalt kaalumisel mitmeid nimesid, kuid tiimijuht Richard Millener on varem öelnud, et ükskõik, kes nende autosse istub, ootab teda ees tohutu töö ja tema aasta ei saa kerge olema.
Hiljemalt Monte Carlo ralliks, mis toimub 23.–26. jaanuaril, selgub, kes istub M-Sporti Ford Puma rooli ja asub uuel aastal meeskonna esisõitjana rinda pistma teiste meeskondadega.