Latvala rääkis soome meedias, et WRC meeskonnad, Rahvusvaheline Autoliit FIA ja MM-sarja promootor on juba sellel teemal kokku saanud, kuid mingeid kindlaid otsuseid sarja tuleviku osas veel langetatud ei ole. Laual on küsimus, millist tehnoloogiat hakatakse MM-sarjas kasutama pärast 2024. aasta hooaega, kui lõppevad praegused tehnilised tingimused.
Toyota tiimiboss loodab FIA-lt võimalikult kiireid otsuseid, sest mida kauem asi venib, seda väiksem on võimalus, et mõni uus autotootja oleks liitumisest huvitatud.
“Arutasime asja FIA ja promootoriga ning käisime teemad läbi. Mingeid ametlikke otsuseid siis ei tehtud,” rääkis Latvala Rallit.fi-le.
“Isiklikult usun või vähemalt arvan, et seda hübriidtehnoloogiat pikendatakse veel mõne aasta võrra. Arvan, et pärast 2024. aastat kasutame sama tehnoloogiat veel paar aastat.”
Varem on Latvala propageerinud vesinikku kui ralli tulevikutehnoloogiat. Toyota esitles augustis Belgia MM-rallil oma vesiniku jõul töötavat ideeautot.
“Vesinik on väga huvitav ja suure võimsusega, kuid aasta 2025 on selle tehnoloogia jaoks veel liiga vara. Probleem on selles, et vahemaad, mida vesinikuga läbida saab on veel liiga lühikesed.”
Teatavasti on Opel juba välja töötanud oma täiselektrilise ralliauto, kuid Latvala ei näe elektril MM-sarjas tulevikku.
“Kui tahad minna metsa rallit vaatama, aga auto kõlarist kostab kahinat või mingit heli, siis see lihtsalt ei ole see. Ringrajal on teine asi, seal on vahetu võitlus, mida on huvitav jälgida,” rõhutas Latvala.
“See on sellel spordialal nii oluline ja tähendusrikas asi, et ilma hääleta see spordiala lihtsalt hääbub.”
“Aga midagi pole veel lukku pandud ja kahjuks asi venib.”
Avalda arvamust post