Portugali ralli ajal tutvustas WRC Promoter peamistele sidusrühmadele oma turundusstrateegiat, sealhulgas Rahvusvahelisele Autoliidule (FIA) ning autotootjatele Hyundai, Toyota, Ford, Skoda ja Stellantis grupp.
Promootori edastatud pressiteate kohaselt toimus “koosolek koostööaltis ja konstruktiivses õhkkonnas ning kõik osapooled andsid oma panuse”.
“Grupp on üksmeelel oma peamistes eesmärkides, tõsta maailma juhtiva rallisarja tuntust.”
Kohtumise üks võtmeelemente oli MM-sarja naasmise plaan USA-sse. Eesmärk on kahe aasta pärast pidada USA-s autoralli MM-võistlus, vahendab RallyJournal.com.
Viimati võõrustas USA autoralli MM-sarja aastal 1988. Promootor on USA-s võistlust planeerinud juba mitu aastat, kuid nüüd tundub plaani realiseerimine tõenäoline.
Tennessee osariigis asuva Chattanooga linna ümber sõidetakse juba sel suvel 14.-16. juunil toimuv võistlus. Kohtumisel esitas promootor FIA-le ja tootjatele selge “teekaardi” USA võistluseks 2026. aastal. Promootorifirma on pühendunud võistluse jaoks otseinvesteeringute tegemisele ning osaleb ka ürituse turunduses.
Autoralli MM-sarjas on lähiaastateks kavandatud mitmeid muudatusi. Juuni alguses on kavas paika panna järgmisteks hooaegadeks Rally1 autode tehnilised reeglid.
Samal ajal on promootor, FIA ja tootjad kaalunud erinevaid võimalusi autoralli MM-sarja populaarsuse suurendamiseks.
Edaspidi on promofirma eesmärk suurendada MM-rallide pealtvaatajate arvu, arendades ürituste fännikogemust. Lisaks viib see läbi “erinevaid otsemeetmeid ja investeeringuid sotsiaal- ja digitaalmeediasse”.
Avalda arvamust post