Toyota ja Hyundai tehasemeeskonnad testisid eelmisel nädalal oma autosid Lõuna-Euroopas. Kuna Rally1 autode testimine on väljaspool Euroopat reeglitega keelatud, korraldas Toyota oma testid Portugalis ja Hyundai Hispaanias.
Kui me mõned päevad tagasi kirjutasime, et Hyundai võtab Keenia Safari rallil kasutusele“snorkli”, ehk õhuvõtu toru, mille abil saab paremini vältida vee ja tolmu sattumist mootorisse, siis nüüd testis samasugust lahendust ka M-Sport.
Nagu all olevalt pildilt näha võib, on sarnaselt Hyundaile, ka Ford Puma “snorkel” paigaldatud kaardilugeja poolsele küljele.
Hyundai lahendus. Juhul kui pilt ei avane, saad seda vaadata SIIT!
These snorkels look interesting 👀
Hyundai and Toyota were seen testing snorkels for Safari 👀
📸 World Rally Plus on Instagram pic.twitter.com/kYkyNrewd9
— Powerslide (@PowerslideMedia) March 10, 2024
Erinevalt neist kahest tiimist tundub, et Toyota on selle paigaldanud hoopis juhipoolsele küljele.
Selline lahendus oli alates 2021. aastast MM-sarja naasnud Safari rallil lubatud vaid Rally2 klassi autodel. Alates sellest hooajast saab selle aga reeglite piires paigaldada mis tahes klassi autole.
Keenia Safari ralli sõidetakse 28.-31. märtsil. Seekordne ralli langeb vihmahooajale, nii et võistlusel võivad olla väga keerulised tingimused ja palju suuri veetakistusi.
Discussion about this post