Autoralli maailmameister Kalle Rovanpera on pakkunud välja, et kõigil sõitjatel oleks igal rallil punktikatse eel võimalik panna autole alla värsked rehvid, et pühapäevad põnevamaks muuta, kirjutab go4Speed.
Igale P1 piloodile eraldatakse üheks etapiks 36 rehvi – 24 põhirehvi ja kaheksa lisarehvi. Testikatse jaoks on saadaval neli mis tahes koostisega rehvi. WRC rehvide tarnija Pirelli määrab enne iga WRC etappi, kas põhirehv on pehme või kõva segu.
Rovanpera usub, et enne punktikatset, kus toimub võitlus lisapunktide pärast, peaksid saadaval olema täiendavad uued rehvid, et pakkuda fännidele viimasel päeval huvitavamat showd.
Tavaliselt, kui positsioonid on suures osas kindlaks määratud või sõitjad jätkavad peale probleeme Super ralli süsteemi järgi, siis pühapäevasel paaril esimesel katsel sõidetakse rehvide säästmiseks aeglasemalt.
Sardiinia ralli 17. katse lõpus rääkis Rovanpera: “Ma arvan, et need pühapäeva hommikud on natuke jaburad, kui peame punktikatse jaoks rehve säästma!”
“Mul on katseid vaatama tulnud fännide pärast kahju, sest me ei liigu täiskiirusel. Arvan, et korraldajad peaksid midagi ette võtma, et saaksime viimase punktikatse jaoks värsked rehvid. Siis saaksime hommikut nautida ja hiljem punktikatsel täiega panna.”
“Ma arvan, et on üsna selge, et FIA peab välja pakkuma uue reegli rehvide jagamiseks enne Punktikatset. Ma arvan, et see ei ole suur kulutõus ja enne Punktikatset on üsna lihtne rehvide paigaldusala üles seada. Tegelikult liigume pühapäevastel katsetel väga aeglaselt ja sa teed seda sellepärast, et kõik teised teevad seda. See pole meeldiv fännidele ega ka meie jaoks . Ma arvan, et (uued rehvid enne Powerstage’i) võiks olla lahendus.”
Avalda arvamust post