Lääne-Virumaal Võhus toimunud Talvedrifti karikasarja teise etapi võitja Jako Pino ütleb, et mõneski mõttes on talvine drift keerulisem kui suvine, kirjutab autosport.ee.
“Sõidame kõik võrdsete rehvidega, neist tuleb osata maksimum võtta. Tähtis on kiirus ja oskus kiirust hoida. Autotunnetus on ülioluline,” rääkis Pino. “Mõistagi on ka suvises driftis autotunnetus tähtis, kuid talvel mängivad detailid veelgi suuremat rolli.”
Võhu võistlus oli tänavuse Talvedrifti sarja esimene n-ö klassikaline talvine võistlus. “Esimesel etapil Kehalas oli ilm selline, et sõitsime asfaldil. Teisel võistlusel Võhus olid tingimused talvised. Korraldaja oli teinud suurepärast tööd raja ettevalmistusega, väga hea oli sõita.”
Teisel etapil osales 35 võistlejat. Kuna registreerunuid oli rohkem kui 32, tuli esmakordselt kasutusele võtta TOP 64 eliminaatortabel.
Pino pääses 64 tabelist edasi otse, 32 parema seas tuli vastu Tarvi Jarke, TOP 16-s alistas ta Artur Altmetsa, kaheksa hulgas oli parem Markus Lättist.
Poolfinaalis tuli vastaseks Oskar Raud. “Kehalas saime mitmel korral kordussõidu, sest sooritus oli nii võrdne. Avaetapil võitis Oskar, nüüd olin mina parem. See võit oli eriti magus.”
Finaalis alistas Pino Janno Põldaru ja kolmanda koha sõidus oli Raud parem Kristjan Salmrest. Hindajad andsid välja eriauhinna “Eriti tuus, agressiivne sõidustiil”, mille võitis Remi Oja.
Peale Talvedrifti teist etappi juhib sarja Oskar Raud 176 punktiga, Janno Põldarul on teisena 152 ja Jako Pinol kolmandana 116 punkti.