Juba järgmisel nädalal sõidetakse autoralli MM-hooaja eelviimane etapp, Kesk-Euroopa ralli.
Eelmisel aastal Kesk-Euroopa ralli poodiumil lõpetanud Tänaku sõnul on sealsed teed just sellised, mida ta asfaldiralli puhul kõige rohkem naudib. „Isiklikult naudin kõige rohkem just Kesk-Euroopa ralli tüüpi teid kõigist asfaldirallidest,” rääkis Tänak Hyundai pressiteates. “Suur osa katse lõikudest on sel aastal taas uued, mis muudab olukorra huvitavaks.”
“Eelmisel aastal oli esimene võistluspäev väga teepositsiooni põhine, kuna märgade ilmastikuolude tõttu muutusid teed iga autoga järjest porisemaks. Kindlasti mängib ka sel aastal kriitilist rolli ilm. Austria ja Saksamaa on üksteisele väga sarnased põldudevaheliste teede ja paljude ristmike poolest, kuid Tšehhi teed on tavaliselt metsas, katkise asfaltkatte ja paljude teravate servadega.”
“Kuidas teed sel aastal välja näevad, saame teada alles legendi kirjutamise käigus. Tootjate meistrivõistlused on huvitavas seisus ja me läheme sinna eesmärgiga koguda maksimumpunktid ja avaldada konkurentidele survet.”
17.-20, Oktoobril sõidetaval Kesk-Euroopa rallil on kokku kavas 18 kiiruskatset, millede kogupikkus on 302.51 kilomeetrit.
Võistlusel aitab silma peal hoida ka ralli.ee, kes teeb iga katse olulisematest sündmustest kokkuvõtte.