Tarvastu Karika esimesel etapil Raassillas viis sihile tark sõit, sest lamellrehvidega polnud lihtne ülilibedal rajal pidamist leida.
Raassilla asfaltrajal peavad võistlejad rajakatte kvaliteedi säilimise nimel kasutama naastrehvide asemel lamellrehve. “Mida aeglasemalt sõitsid, seda kiirem olid,” sõnas rahvakrossi esiveoliste autode klassi võitnud Reio Metsla. “Tuli otsida parema haarduvusega trajektoori, mitte põrgata kokku kaasvõistlejatega ning mitte sõita rajalt välja.”
Metsla lisas, et ehkki testis enne võistlust lamellrehve, osutus Raassilla veelgi libedamaks kui oskas oodata. “Testi tegime lumisemal rajal ja pidamisel polnud vigagi, võistluspäeva kiilasjää aga sundis kõvasti ümber kohanema. Nii et oli keeruline, aga omamoodi huvitav võistlus.”
Finaalis sai Metsla valida stardipositsiooni teisena. “Stardis andsin ikka mitu kohta ära, lihtsalt ei leidnud pidamist. Aga juba esimesel ringil õnnestus mõnest rivaalist mööda saada ja veidi hiljem ka liidriks tõusta. Kui hakkasin edu kasvatama, siis boksist muudkui aga tuletati meelde, et võta rahulikult, võta rahulikult.”
Tarvastu Karika avaetapp oli Lõuna-Eesti Karika II etapp. Rahvakrossihooaeg jätkub 3. veebruaril Piiroja Karika avavõistlusega, mis on ühtlasi Lõuna-Eesti Karika kolmas etapp.
Tarvastu Karika I etapi tulemused
Rahvakross
Noored: 1. Marten Muld, 2. Albert Ako Kokk, 3. Ranek Haabsaar.
Esivedu: 1. Reio Metsla, 2. Karl Kaselo, 3. Silver Hillermaa.
Tagavedu V: 1. Anton Aston Arro, 2. Ranno Metsaveer, 3. Caspar Pärn.
Lada Klassik: 1. Anton Aston Arro, 2. Tormi Lang, 3. Kermo Sikk.
Tagavedu S: 1. Heinar Lehtsaar.
Rahvasprint
Tulevik: 1. Saimon Raudsepp, 2. Kaspar Müllerson.
Noored: 1. Ruudi Reinumägi, 2. Albert Ako Kokk, 3. Marten Muld.
Naised: 1. Keiti Eerik, 2. Katrina Mathiesen, 3. Thea Reek.
Esivedu: 1. Ruudi Reinumägi, 2. Riho Loit, 3. Raimo Reek.
Lada Klassik: 1. Tormi Lang, 2. Jaan Saar, 3. Kermo Sikk.
Tagavedu V: 1. Ranno Metsaveer, 2. Joosep Alliksoo, 3. Maiko Tamm.
Tagavedu S: 1. Sander Määrits, 2. Maiko Tamm, 3. Martin Käntgsep.
4WD: 1. Margus Priks.
Allikas: autosport.ee
Avalda arvamust post