Möödunud hooajal, kui esmakordselt võeti kasutusele uued hübriidautod, tegi Toyota autoralli MM-sarjas praktiliselt puhta töö. Lisaks mõlemale meistritiitlile võideti Toyota Yarisega seitse rallit kolmeteistkümnest.
Kui möödunud kuul võis näha Hyundai meeskonda proovimas uusi aerodünaamilisi elemente, siis täna Lõuna-Prantsumaal oma teste alustanud Toyota oli auto juures samuti uuendusi teinud.
Toyota tehniline direktor Tom Fowler rääkis väljaandele Dirtfish, et suurimad muudatused on tehtud auto tagumises osas.
“Need reaktiivlennuki sarnased sisselaskeavad auto tagaosas on nüüdseks kadunud, nii et meil on sileda küljega masin,” rääkis Fowler.
“Suur osa jahutussüsteemiga tehtud tööst [eelmisel aastal] tehti teoreetiliselt, sest meil ei olnud hübriidsüsteemi, millega midagi mõõta. Meil olid lihtsalt mõned numbrid selle kohta, kui palju see soojust toodab ja kuidas palju on meil vaja seda jahutada,” lisas ta.
Nagu allpool olevast videost võib näha, on lisaks autole paigaldatud uuendatud tagumised poritiivad koos eelmise hooaja lõpul nähtud uuema tagatiivaga.
Fowler rääkis, et lisaks aerodünaamikale on paremaks ja võimsamaks saadud ka Yarise mootor, mis on nüüd paremini seadistatud töötama koos hübriidiga.
Uuenduse on läbinud ka jõuülekande osa, kuid Fowleri sõnul ei too see kaasa mitte jõudluse suurenemist. “See on pigem töökindluse uuendus, millega on olnud väikeseid probleeme,” lisas ta.
Fowler on kindel, et neil on uueks hooajaks väga hea kogupakett ja tehnilise poole pealt ei takista miski uuesti tiitleid võita.
Avalda arvamust post