Dakari eelviimane päev juhatas sõitjad Empty Quaterist välja. Päev oli pikk, kokku 675 kilomeetrit ja kiiruskatse pikkuseks 154 kilomeetrit.
Tegu oli üsna raske ja keerulise katsega, oma pitseri sellele pani ka asjaolu, et kätte on jõudnud Dakari viimased katsed ja väsimus hakkab samuti mõjuma. Toomas Triisa ja Mart Meeru (Can-Am Maverick X3) enam liigseid riske ei võtnud ja tõusid T4 klassis koha võrra, enne viimast katset on nende positsioon 11.
Eestlased liikusid tõusvas tempos ja suutsid erinevalt konkurentidest vigu vältida. Kaotust katse võitjatele kogunes 22.49. Laagrisse jõudes jagas Triisa muljeid ja eelmiselt katselt.
“Maratonkatse esimeses pooles purunes meil esiratta kinnitus ja saime selle peale katset enam-vähem töökorda. See tähendas, et maratonkatse teise poole tulime väga kindla peale, sest see lahendus polnud kindlasti see, mis oleks maksimum pingutust talunud,” rääkis Triisa.
“Tänane katse oli keeruline ja raske. Düünid olid küll madalamad aga see-eest teravamad, tõusu ja laskumise nurgad olid sellised, et vigu oli lihtne teha. Nägime ka neid, kes olid eksinud ja alustasime pigem rahulikult. Nüüd oleme laagris tagasi, mehaanikud saavad masina taas korralikult üle vaadata ja oleme valmis Dakari viimaseks päevaks.”
Üldkokkuvõttes ollakse T4 klassis 12. kohal. Liidrid on nende klassis Rokas Baciuska ja Oriol Vidal Montijano, kellele eestlased kaotavad 6 t 20 m 20 sek
Dakari viimane päev viib võistlejas Al-Hofuf’ist sadamalinna Dammamisse ja sellega ongi Saudi-Araabia risti läbi sõidetud. Viimase päeva pikkus on kokku 417 kilomeetrit, katset on sellest 136 kilomeetrit. Katse jookseb mööda Pärsia lahe rannikut ja üle poole katsest on endiselt liiv aga see hakkab nüüd segunema juba ka kõvema pinnasega.
Discussion about this post