• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 23, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

M-Sport loodab pärast Sesksi edukat debüüti müüa rohkem mittehübriidseid Ford Pumasid

Admin Admin
15.07.2024 09:52
WRC
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

M-Sport Fordi meeskonna juht Richard Millener avaldas lootust, et pärast Martins Sesksi edukat esinemist Poolas suudab meeskond müüa rohkem mittehübriidseid Puma Rally1 autosid. Sesksi saavutused tõestasid selle auto võimekust, mis asetseb Rally1 ja Rally2 autode vahepeal.

Martins Sesks tegi oma WRC debüüdi kaks nädalat tagasi Poola MM-rallil, kus ta saavutas üldarvestuses viienda koha. Tema suurepärane sooritus avaldas kõigile muljet, kui ta saavutas teisel katsel teise kiireima aja ja oli reedese päeva esimese poole järel ralli liidrist Andreas Mikkelsenist vaid 7,4 sekundi kaugusel.

Lisaks suutis ta hoida praegust meistrivõistluste liidrit Thierry Neuville‘i laupäevase päeva lõpuks ühe kümnendiku sekundiga oma selja taga, mis tähendas, et Neuville kaotas väärtuslikke punkte, olles enne viimast võistluspäeva kuuendal kohal.

Sesks tõestas, et mittehübriidse Rally1 auto sooritusvõime on Rally1 ja Rally2 auto vahepeal, peamisteks erinevusteks tavalise Rally1 auto ja mittehübriidse versiooni vahel on stardikiirendus ja hobujõud, kuna hübriidmootor pakub mõnedes lõikudes täiendavat jõudu tänu hübriidile. Samuti tuleb märkida, et hübriidseadme eemaldamine ei tee Rally1 autot kergemaks, sest FIA eeskirjad nõuavad, et kõik kõrgeimal tasemel võistlevad autod peaksid kaaluma sama palju, mis tähendab, et Sesksi Pumale oli paigaldatud lisakaal ning see kaalus sama palju kui hübriidmootoriga Rally1 autod.

Millener väljendas lootust rohkem autosid müüa, märkides, et see oli ka üks nende eesmärkidest – näidata, et võid selle autoga siia tulla, lõbutseda ja konkureerida tipptegijatega ning mis veelgi tähtsam, olla märgatavalt eespool Rally2 autodest.

“Tahtsime tõestada, et see on võimalik ja ikkagi konkurentsivõimeline olla ning see annab noortele võimaluse tulla ja näidata, mida nad suudavad,” sõnas Millener Motorsportile.

Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

“Inimesed ütlesid, et kui hübriid lihtsalt eemaldada, on see Rally2 auto, kuid kui oleksite jälginud Martinsit Rally2 autos, poleks tal kunagi olnud sama tunnet ega tagasisidet.”

“Need Rally1 autod on imelised vaadata ja seetõttu ütlen alati, et me ei saa neist loobuda. Meil peab olema WRC-s tipptaseme kategooria,” lisas ta.

Sesksi tempo Poola kiiretel kruusaetappidel tekitas aga küsimusi Rally1 autode hübriidseadmete vajalikkuse kohta, kuid Milleneri arvates ei näidanud see ralli oma kiiruse tõttu hübriidi tõelist jõudlust. “See oleks väga erinev vestlus, kui oleksime teisel võistlusel olnud,” lisas ta.

“Me teame, et kiiretel rallidel on see [hübriid] vähem kasulik, kuid siiski on näha, et Martins oli igal pool tipule lähedal ja tõenäoliselt jäid tal puudu need kohad, kus teised hübriidi kasutasid.”

“See näitab kindlasti, et hübriid on võitmiseks endiselt nõutav, kuid ta tegi ilma selleta fantastilist tööd.”

Sesks osaleb järgmisena Rally1 Ford Pumaga sellel nädalal sõidetaval Läti MM-rallil, kuid seekord on tema auto varustatud hübriidseadmega.

Hei rallisõber! Meil on heameel teatada, et Ralli.ee on nüüd ka WhatsAppis! Liitu meie kanaliga selle lingi kaudu ja saad rallimaailma värskeimad uudised otse oma telefoni!

Märksõnad: M-Sport FordMartins SesksRichard MillenerWRC
Share3Tweet2Send
Eelmine

Mikkelsen loodab, et saab sellel hooajal veel mõnel kruusarallil osaleda

Järgmine

Robert Virves ja Georg Linnamäe – ralliradadel tulised vastased, finišijoonel aga head sõbrad

Soovitame sulle ka neid

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT
WRC

Ogier toetab Solbergi Rovanperä võimaliku asendajana Toyota WRC-tiimis

23.10.2025 14:44
Max Verstappen, Foto: Clive Rose/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool
Vormel 1

Verstappen peab Rovanperä vormeliplaani hullumeelseks, kuid põnevaks sammuks

22.10.2025 19:18
Ott tänak ja Andrew Wheatley Kesk-Euroopa MM-rallil 2025, Foto: Austral /Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai uus spordijuht kinnitas, et meeskond ei anna alla ja toetab Tänakut kuni lõpuni

22.10.2025 17:16
POWERSTAGE: Kesk-Euroopa MM-ralli kokkuvõte: Rovanperä/Halttunen võitsid, Tänak/Järveoja tiitliheitlus läbi
WRC

POWERSTAGE: Kesk-Euroopa MM-ralli kokkuvõte: Rovanperä/Halttunen võitsid, Tänak/Järveoja tiitliheitlus läbi

22.10.2025 14:00
Adrien Fourmaux, Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Adrien Fourmaux usub, et Jaapani rallil ollakse uue autoga juba paremas seisus

22.10.2025 13:22
Elfyn Evans. Foto: Toyota GAZOO Racing WRC
WRC

Evans tegi väikese muudatuse õigel hetkel – kas siit algab tiitliteekond?

22.10.2025 10:40

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier toetab Solbergi Rovanperä võimaliku asendajana Toyota WRC-tiimis

Indrek
23.10.2025 14:44
0

Max Verstappen, Foto: Clive Rose/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool

Verstappen peab Rovanperä vormeliplaani hullumeelseks, kuid põnevaks sammuks

Admin
22.10.2025 19:18
0

Ott tänak ja Andrew Wheatley Kesk-Euroopa MM-rallil 2025, Foto: Austral /Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai uus spordijuht kinnitas, et meeskond ei anna alla ja toetab Tänakut kuni lõpuni

Indrek
22.10.2025 17:16
0

POWERSTAGE: Kesk-Euroopa MM-ralli kokkuvõte: Rovanperä/Halttunen võitsid, Tänak/Järveoja tiitliheitlus läbi

POWERSTAGE: Kesk-Euroopa MM-ralli kokkuvõte: Rovanperä/Halttunen võitsid, Tänak/Järveoja tiitliheitlus läbi

Rauno Paltser
22.10.2025 14:00
0

Adrien Fourmaux, Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Adrien Fourmaux usub, et Jaapani rallil ollakse uue autoga juba paremas seisus

Indrek
22.10.2025 13:22
0

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid
Kurvilise tee legendid

Nõukogude Eesti üks säravamaid rallisõitjaid – Raido Rüütel – Kurvilise tee legendid

27.12.2022 18:06

Tänane Top

Ott Tänak Tšiili MM-rallil, Foto: Romain Thuillier /Hyundai Motorsport GmbH

Ralliekspert: Tänak võib sel aastal väljakutseks valmis olla, ent Hyundai mitte

22.10.2025 09:55
Emil Lindholm, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Draama Sardiinias: Emil Lindholm kaotas viimasel katsel võidu ja sattus avariisse mootorratturiga

23.10.2025 08:02
Ott tänak ja Andrew Wheatley Kesk-Euroopa MM-rallil 2025, Foto: Austral /Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai uus spordijuht kinnitas, et meeskond ei anna alla ja toetab Tänakut kuni lõpuni

22.10.2025 17:16
Max Verstappen, Foto: Clive Rose/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool

Verstappen peab Rovanperä vormeliplaani hullumeelseks, kuid põnevaks sammuks

22.10.2025 19:18
Elfyn Evans. Foto: Toyota GAZOO Racing WRC

Evans tegi väikese muudatuse õigel hetkel – kas siit algab tiitliteekond?

22.10.2025 10:40
Romet Jürgenson ja Siim Oja Soome MM-rallil 2025, Foto: M-Sport

Romet Jürgenson ja Siim Oja lähevad Briti meistrivõistluste viimasel etapil meistritiitlit püüdma

22.10.2025 21:45

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee