• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuli 8, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

M-Sport loodab pärast Sesksi edukat debüüti müüa rohkem mittehübriidseid Ford Pumasid

Admin lisas Admin
15.07.2024 09:52
WRC
Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Richard Millener ja Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

M-Sport Fordi meeskonna juht Richard Millener avaldas lootust, et pärast Martins Sesksi edukat esinemist Poolas suudab meeskond müüa rohkem mittehübriidseid Puma Rally1 autosid. Sesksi saavutused tõestasid selle auto võimekust, mis asetseb Rally1 ja Rally2 autode vahepeal.

Martins Sesks tegi oma WRC debüüdi kaks nädalat tagasi Poola MM-rallil, kus ta saavutas üldarvestuses viienda koha. Tema suurepärane sooritus avaldas kõigile muljet, kui ta saavutas teisel katsel teise kiireima aja ja oli reedese päeva esimese poole järel ralli liidrist Andreas Mikkelsenist vaid 7,4 sekundi kaugusel.

Lisaks suutis ta hoida praegust meistrivõistluste liidrit Thierry Neuville‘i laupäevase päeva lõpuks ühe kümnendiku sekundiga oma selja taga, mis tähendas, et Neuville kaotas väärtuslikke punkte, olles enne viimast võistluspäeva kuuendal kohal.

Sesks tõestas, et mittehübriidse Rally1 auto sooritusvõime on Rally1 ja Rally2 auto vahepeal, peamisteks erinevusteks tavalise Rally1 auto ja mittehübriidse versiooni vahel on stardikiirendus ja hobujõud, kuna hübriidmootor pakub mõnedes lõikudes täiendavat jõudu tänu hübriidile. Samuti tuleb märkida, et hübriidseadme eemaldamine ei tee Rally1 autot kergemaks, sest FIA eeskirjad nõuavad, et kõik kõrgeimal tasemel võistlevad autod peaksid kaaluma sama palju, mis tähendab, et Sesksi Pumale oli paigaldatud lisakaal ning see kaalus sama palju kui hübriidmootoriga Rally1 autod.

Millener väljendas lootust rohkem autosid müüa, märkides, et see oli ka üks nende eesmärkidest – näidata, et võid selle autoga siia tulla, lõbutseda ja konkureerida tipptegijatega ning mis veelgi tähtsam, olla märgatavalt eespool Rally2 autodest.

“Tahtsime tõestada, et see on võimalik ja ikkagi konkurentsivõimeline olla ning see annab noortele võimaluse tulla ja näidata, mida nad suudavad,” sõnas Millener Motorsportile.

Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport
Martins Sesks Poola rallil, Foto: M-Sport

“Inimesed ütlesid, et kui hübriid lihtsalt eemaldada, on see Rally2 auto, kuid kui oleksite jälginud Martinsit Rally2 autos, poleks tal kunagi olnud sama tunnet ega tagasisidet.”

“Need Rally1 autod on imelised vaadata ja seetõttu ütlen alati, et me ei saa neist loobuda. Meil peab olema WRC-s tipptaseme kategooria,” lisas ta.

Sesksi tempo Poola kiiretel kruusaetappidel tekitas aga küsimusi Rally1 autode hübriidseadmete vajalikkuse kohta, kuid Milleneri arvates ei näidanud see ralli oma kiiruse tõttu hübriidi tõelist jõudlust. “See oleks väga erinev vestlus, kui oleksime teisel võistlusel olnud,” lisas ta.

“Me teame, et kiiretel rallidel on see [hübriid] vähem kasulik, kuid siiski on näha, et Martins oli igal pool tipule lähedal ja tõenäoliselt jäid tal puudu need kohad, kus teised hübriidi kasutasid.”

“See näitab kindlasti, et hübriid on võitmiseks endiselt nõutav, kuid ta tegi ilma selleta fantastilist tööd.”

Sesks osaleb järgmisena Rally1 Ford Pumaga sellel nädalal sõidetaval Läti MM-rallil, kuid seekord on tema auto varustatud hübriidseadmega.

Hei rallisõber! Meil on heameel teatada, et Ralli.ee on nüüd ka WhatsAppis! Liitu meie kanaliga selle lingi kaudu ja saad rallimaailma värskeimad uudised otse oma telefoni!

Märksõnad: M-Sport FordMartins SesksRichard MillenerWRC
Share2Tweet2Send
Eelmine

Mikkelsen loodab, et saab sellel hooajal veel mõnel kruusarallil osaleda

Järgmine

Robert Virves ja Georg Linnamäe – ralliradadel tulised vastased, finišijoonel aga head sõbrad

Soovitame sulle ka neid

Hayden Paddon, Foto @World / Red Bull Content Pool
WRC

Endine Hyundai WRC-piloot tahab autoralli MM-sarja naasta oma meeskonnaga

7.07.2025 14:53
Powerstage Podcast: Eesti MM-ralli eelvaade koos Urmo Aava ja Camilla Themasega
WRC

Powerstage Podcast: Eesti MM-ralli eelvaade koos Urmo Aava ja Camilla Themasega

7.07.2025 12:14
Ott Tänak ja Martin Järveoja Tšiili MM-rallil, 2024. Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Segadus WRC-etapi ümber: miljonileping tühistati ning MM-etapi toimumine küsimärgi all

7.07.2025 10:35
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

M-Spordi boss kardab, et Kreekas katkestamisi põhjustanud kütuseprobleem võib korduda ka Rally Estonial

6.07.2025 15:23
Oliver Solberg ja Elliott Edmondson Kreeka MM-ralli 2025 võitu tähistamas, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

WRC2 rivaalid sõlmisid ausa mängu kokkuleppe – Grjazin mängib teist mängu

6.07.2025 12:15
Sebastien Ogier. Foto: Toyota GAZOO Racing WRT
WRC

Sebastien Ogier soetas endale uue, pööraselt võimsa „mänguasja”

6.07.2025 11:34

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Hayden Paddon, Foto @World / Red Bull Content Pool

Endine Hyundai WRC-piloot tahab autoralli MM-sarja naasta oma meeskonnaga

lisas Admin
7.07.2025 14:53
0

Powerstage Podcast: Eesti MM-ralli eelvaade koos Urmo Aava ja Camilla Themasega

Powerstage Podcast: Eesti MM-ralli eelvaade koos Urmo Aava ja Camilla Themasega

lisas Admin
7.07.2025 12:14
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Tšiili MM-rallil, 2024. Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Segadus WRC-etapi ümber: miljonileping tühistati ning MM-etapi toimumine küsimärgi all

lisas Admin
7.07.2025 10:35
0

Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

M-Spordi boss kardab, et Kreekas katkestamisi põhjustanud kütuseprobleem võib korduda ka Rally Estonial

lisas Admin
6.07.2025 15:23
0

Oliver Solberg ja Elliott Edmondson Kreeka MM-ralli 2025 võitu tähistamas, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

WRC2 rivaalid sõlmisid ausa mängu kokkuleppe – Grjazin mängib teist mängu

lisas Admin
6.07.2025 12:15
0

VIDEO: Markko Märtin tegi Dirtfishi ajakirjanikule sõitu legendaarse LADA-ga
WRC

VIDEO: Markko Märtin tegi Dirtfishi ajakirjanikule sõitu legendaarse LADA-ga

2.08.2023 10:28

Tänane Top

Ott Tänak ja Martin Järveoja Tšiili MM-rallil, 2024. Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Segadus WRC-etapi ümber: miljonileping tühistati ning MM-etapi toimumine küsimärgi all

7.07.2025 10:35
Hayden Paddon, Foto @World / Red Bull Content Pool

Endine Hyundai WRC-piloot tahab autoralli MM-sarja naasta oma meeskonnaga

7.07.2025 14:53
Sebastien Ogier. Foto: Toyota GAZOO Racing WRT

Sebastien Ogier soetas endale uue, pööraselt võimsa „mänguasja”

6.07.2025 11:34
Oliver Solberg ja Elliott Edmondson Kreeka MM-ralli 2025 võitu tähistamas, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

WRC2 rivaalid sõlmisid ausa mängu kokkuleppe – Grjazin mängib teist mängu

6.07.2025 12:15
Ott Tänak ja Martin Järveoja Portugali MM-rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Häid uudiseid autoralli MM-sarjast: mitu uut meeskonda soovib liituda WRC-klassiga

5.07.2025 09:46
Richard Millener ja Gregoire Munster. Foto: M-Sport Ford WRT

M-Spordi boss kardab, et Kreekas katkestamisi põhjustanud kütuseprobleem võib korduda ka Rally Estonial

6.07.2025 15:23

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee