Neljapäeval anti Kreekas start autoralli MM-hooaja kümnendale etapile, mis oli ühtlasi ka tänavuse hooaja viimaseks ehk viiendaks etapiks Junior WRC klassi võistlejatele. Kokku läbiti kolme võistluspäeva jooksul 15 kiiruskatset ja 305,30 katsekilomeetrit.
Junior WRC klassi MM-liidritena asusid Kreekas starti Romet Jürgenson / Siim Oja (Ford Fiesta Rally3), kelle edu lähimate jälitajate ees oli 12 punkti. Team Estonia Autosport liige Jürgenson ja tema kaardilugeja Oja läksid starti teadmises, et eesootaval nädalavahetusel on tiitli kindlustamiseks vaja suuri vigu vältida, sest viimase etapi punktid korrutatakse kahega ja lisaks on jagamisel ka katsevõidu punktid. See tähendas, et viimasel etapil oli mängus koguni 65 punkti.
Eestlased alustasid rallit kohe katsevõiduga, millele lisasid hoolduspausi eel veel ühe. Päeva lõpetasid nad teisel kohal ja jäid liidritest, kelleks olid vend ja õde Norbert ja Francesca Maria Maior (Ford Fiesta Rally3) 15,5 sekundi kaugusele. Sarnaselt reedega alustasid Jürgenson / Oja ka laupäeva katsevõiduga, mis nad juunioride arvestuse liidriteks tõstis. Liidrikohal püsiti kuni päeva eelviimase katseni, kus viimastel kilomeetritel rehv lõhuti ja rohkem, kui kahe minutise kaotusega üldarvestuse teisele positsioonile kukuti.
Kuna laupäeva kaotasid purunenud tehnika tõttu palju aega eestlaste peamised konkurendid MM-tiitlile Taylor Gill / Daniel Brkic (Ford Fiesta Rally3) ja katkestasid juba viis kiiruskatset võitnud ning kolmandat kohta hoidnud Ali Türkkan / Burak Erdener (Ford Fiesta Rally3), siis ei pidanud eestlased pühapäeval suuri riske võtma ja said juba kergemalt hingata. Sellest hoolimata pakkus viimane võistluspäev mudaseid ja keerulisi olusid, mis osutusid nii mõnelegi võistluspaarile saatuslikuks. Õnneks suutsid Jürgenson / Oja probleeme vältida ja finišeerisid hooaja viimase ralli Junior WRC arvestuse teisel kohal. Võitjatest, kelleks olid Maiorid jäädi lõppkokkuvõttes maha 1.06,1. Eestlaste hooaja kolmas poodiumikoht tähendas, et alles möödunud aasta Horvaatia MM-rallil esimese MM-stardi teinud ja tänavu esimest hooaega Junior WRC sarjas võistlevad Romet Jürgenson / Siim Oja said ralli finišis tähistada autoralli MM-sarja klassi Junior WRC MM-tiitlit!
„Ralli algas meie jaoks üsna okeilt ja tempo mõttes ei olnud tunnet, et oleks üle surunud ja pidurdused oli varuga, et autot säästa suurtest kerelöökidest. Katseajad olid mõistlikud ja meile sobilikud. 11. kiiruskatse sõitsime nii uskumatutes oludes ja seda rehvi olnuks isegi tänavasõidu hooga raske terveks jätta. Me oleme testinud Sardiinias katsetel, kus räägiti, et tehakse vastupidavuse teste autodele, kuid see oli kaks korda hullem.”
“Alguses mõtlesime, et kuna katse lõpuni on jäänud 5 km, ei hakka vahetama rehvi, aga kui ehv veljelt maha tuli ja saime sealt auto keresse kõvasid pauke, siis otsustasime, et ralli võit pole nii oluline ja vahetame ära. Nagu hiljem oli näha, siis Türkkanil oli sama probleem, ta ei vahetanud ning tulemuseks katkine vedrustus ja katkestamine.”
“Täna oli selles osas lihtsam, et ei olnud otseselt pinget peal ja sai rahulikuma tempoga katsed läbi sõita, kuid nagu iga rallimees teab, siis seda pole mõnus teha, sest sa pole selles õiges mullis, kui pead sõitma poole hooga. PowerStage olud olid samuti nii uskumatud ja seal suruda polekski tahtnud,“ sõnas õnnelik Jürgenson Kreeka MM-ralli järgselt.
Eesti pilootidest on varasemalt juunioride maailmameistriks kroonitud Robert Virves, kes 2022 aastal samuti Kreekas tiitli enda nimele vormistas. Siim Ojast sai esimene Eesti kaardilugeja, kes selle tiitlini jõudnud. Hooaja kokkuvõttes kogusid eestlased 108 punkti.
„See, et ma olen maailmameister kõlab megalt. Kõige lahedam on see, et need legendaarsed nimed, kes on selle sarja võitnud ja olla nüüd seal nimekirjas veel ühe eestlasena on väga lahe ja meeldib mulle. Saab nüüd näha, et mis me järgmine aasta WRC2 klassis suudame teha,“ lisasmaailmameister Jürgenson.
Sarja ajaloos on enne Jürgensoni eestlastest tulnud maailmameistriks Robert Virves (2022). Urmo Aava tuli 2006. ja 2007 aastal teiseks ning 2012. aastal kordas sama ka Egon Kaur. 2013. aastal tuli Sander Pärn samas sarjas kolmandaks.
Sama tiitli on võitnud ka Sébastien Ogier, aastal 2008 ning Sebastien Loeb aastal 2001, kui sari kandis veel nime Super 1600.