Rallikrossi MM-sarja (WRX) uue hooaja algus on küsimärgi all, sest sari on endiselt ilma ametliku promootori ehk eestvedajata ja radade omanikud on juba mitmed etapid üle andnud teistele sarjadele.
Umbes kuu aega tagasi teatas senine promootor, WRC Promoter GmbH, kelle hallata on ka autoralli MM- ja EM-sari, et loobub rallikrossi MM-sarja korraldamisest. FIA lootis seejärel kiirelt leida uue korraldaja, kuid olukord pole arenenud loodetud suunas – promootor on jätkuvalt leidmata.
Mis aga veelgi hullem, siis 2025. aastaks välja kuulutatud kalender ei saa enam plaanitud kujul toimuda. Kanadas toimuma pidanud etapp on tühistatud, Soome KimyRingi kuupäevad on hõivanud RallyX-sari ning Ungaris Nyirádis planeeritud etapp on üle antud autokrossile.
Siiski näib, et mõned etapid püsivad veel kalendris. Näiteks Rootsi ikooniline Höljes ja Portugali Lousada müüvad endiselt pileteid, pakkudes fännidele killukest lootust.
Vaatamata ebakindlusele loodetakse, et uus korraldaja tehakse teatavaks veebruariks, nagu vihjas Rootsi rallikrossilegend ja Team Hanseni eestvedaja Kenneth Hansen.
Paljude rallikrossifännide seas on aga kasvanud mure, et uue promootori puudumine võib viia sarja järjekordse ebaõnnestumiseni. Sotsiaalmeedias on kõlanud arvamused, et WRX peaks keskenduma ainult Euroopa sarjadele, näiteks RallyX-ile, selle asemel et jätkata ebaõnnestunud katseid viia rallikrossi etapid piirkondadesse nagu Ameerika, Lähis-Ida, Aasia või Aafrika. Sellised katsed on tihti lõppenud majanduslike või logistiliste raskustega.
Samal ajal on kõneainet pakkunud sarja tippsõitjate Johan Kristofferssoni ja Timmy Hanseni huumoriga tehtud ettepanek ehitada 2WD-auto ja liituda RallyX-sarjaga. Sellised kommentaarid, isegi kui need tehakse naljaga pooleks, peegeldavad rallikrossikogukonna valmisolekut otsida uusi suundi ja võimalusi.
Kriitikud toovad välja, et liiga paljud suurettevõtted, kes väidavad, et viivad rallikrossi “sinna, kuhu see kuulub”, ei suuda pakkuda sarjale jätkusuutlikku lahendust.
Järgmised kuud saavad olema otsustavad – selgub, kas rallikrossi MM-sarja tulevik leiab kindlama jalgealuse või kaob see senisel kujul lõplikult radarilt.