Andreas Mikkelsen rääkis väljaandele Dirtfish, et eelmisel aastal lõpetas mingi hetk Hyundai lihtsalt telefonile vastamise ja kui lõpuks teatati, et teda siiski meeskonda ei võeta, oli senine tööandja Toksport juba oma uue meeskonna kinnitanud.
Norra piloot tuli 2021. aastal WRC2 klassis meistriks, ning meeskonnas ka 2022. aastal, kuid siis pidi ta hooaja lõpus tunnistama meistritiitli võitnud meeskonnakaaslase, Emil Lindholmi, paremust hooaja kokkuvõttes.
Peale Ott Tänaku ja Oliver Solbergi lahkumist Hyundai WRC meeskonnast 2022. aasta lõpus, tekkis ootamatult kaks vaba kohta 2023. aastaks. Toona levinud juttude järgi oli üks kindlatest kandidaatidest vabale kohale kunagine WRC piloot Andreas Mikkelsen, kuid üllatuslikult teatas Alzenaus baseeruv meeskond Tänaku asendajaks hoopis Esapekka Lappi ja poole kohaga Craig Breeni, mis aga tähendas, et Mikkelseni valikuks jäid vaid M-Sport ja WRC2. Selleks ajaks kui M-Sport kinnitas oma teiseks sõitjaks Pierre-Louis Loubeti, oli ka Toksport juba teatanud oma 2023 aasta meeskonna koosseisu, nii et norrakas jäi üldse sõitjakohast ilma.
“Tekkinud olukord Hyundaiga oli eelmisel aastal väga halb,” rääkis nüüd Mikkelsen.
“Põhimõtteliselt lõpetasid nad ühel hetkel telefonile vastamise ja kui nad lõpuks vastasid, oli Toksport juba oma plaanid teinud ja minu jaoks polnud enam kohta.”
“Ma tean, et olen endiselt piisavalt hea, et sõita kõrgeimal tasemel ja see on ka minu järgmise aasta eesmärk.”
Mikkelsen avalikustas nüüd, et on siiski leidnud võimaluse tulla tänavu starti WRC2 klassis Škoda Fabia RS Rally2-ga. Ideaalis sooviks ta osaleda Horvaatias, Portugalis, Sardiinias, Eestis, Soomes, Kreekas ja Kest-Euroopa rallil, kuid midagi täiesti kindlat veel ei ole.
“Ideaalses olukorras teeksin tänavu WRC2 klassis kaasa täis hooaja, kuid hetkel on keeruline toetajaid leida.”
Norrakas rääkis lisaks, et tema eesmärgiks on osaleda ja võita kõik järgnevad Euroopas toimuvad etapid just sellepärast, et seal on kõige rohkem osalejaid ja kõige kõvem konkurents.
Avalda arvamust post