Briti meeskond suutis tänavu oma meeskonda saada Ott Tänaku, kuid senine koostöö pole soovitud tulemust toonud – eesmärk oli võidelda sõitjate meistritiitli eest, kuid peale mitmeid probleeme viimastel rallidel on MM-tiitel väga ebatõenäoline.
M-Spordi tiimijuhtRichard Millener tunnistas varem Rallit.fi-s avaldatudartiklis , et meeskond tahaks Tänakuga jätkata ka järgmisel aastal, kuid meeskonna bossi sõnul on see keeruline.
Kuna M-Sport töötab oluliselt väiksema eelarvega kui Toyota ja Hyundai, siis see toob endaga kaasa hoopis teistusugused väljakutsed meeskonnale.
“M-Spordis ei saa olla meie eesmärgiks igal aastal tipus olla. Aastatel 2017 ja 2018 võttis Malcolm(meeskonna omanik ja peabossWilson ) riski ja investeeris tippsõitjasse, et me võidaksime,” rääkis Millener selles ajast, kui M-Sport sai koos Sebastien Ogier’ga tähistada kahte sõitjate ja ühte tootjate meistritiitlit.
Pärast Ogieri meeskonnast lahkumist algas M-Spordis vähem edukas ajastu. Meeskond ei saavutanud aastatel 2019-21 ühtegi võitu.Sebastien Loeb tõi 2022. aasta avaetapil Monte Carlos M-Sport Fordile esimese võidukarika, kuid see oli ka hooaja ainus täielik õnnestumine.
Milleneri sõnul otsustas Wilson eelmisel aastal, et on aeg uuesti “all -in”minna .
“2023. aastaks tahtis Malcolm uuesti suruda, et saaksime tagasi tippu. Üritasime Otti kätte saada ja saimegi.”
Nüüd tundub, et investeering M-Spordile seekord kasumit ei too. Meeskond on mõelnud ka nn plaanile B juhuks, kui Tänak pärast seda hooaega meeskonnaga ei jätka.
“See on tõsi, et see pole toiminud. Kas saame sedasi jätkata ka pärast seda hooaega? Ilmselt mitte. Sel juhul astume sammu tagasi ja paari aasta pärast proovime uuesti,” oli Millener avameelne.
Varuplaan tähendaks M-Spordi üleminekut noorematele ja kogenematumatele sõitjatele. Milleneri sõnul kaalub meeskond kõiki erinevaid võimalusi ja sõitjaid.
Võimalik, et M-Spordi järgmise hooaja koosseis läheb lukku alles viimastel hetkedel. See poleks aga esimene kord, kui Briti meeskond midagi sellist teeb.
“Ma ei vihka midagi rohkemat kui jõulude ja uusaasta pühade ajal asjade nuputamist. Muidugi tahaks, et oleksime sellises seisus, et saaksime järgmise aasta osas juba aegsasti kindlad olla. Kõik oleks ette planeeritud ja me peaksime lihtsalt oma auto uue kujunduse avalikustama. Kuid kahjuks pole see nii lihtne,” ohkas Millener.
Avalda arvamust post