Lõuna-Korea rehvitootja Hankook alustas alates tänavusest hooajast autoralli MM-sarja ametliku rehvitarnijana, võttes selle rolli üle varasemalt partnerilt Pirellilt, kes otsustas sarjast lahkuda. Kuigi vahetus tekitas algul kahtlusi ja kartusi, on Hankooki debüüt kulgenud sujuvalt – suuri probleeme pole seni ette tulnud.
Rehvide omadused erinevad küll varasemast, mis muudab ka auto juhitavust, kuid nende vastupidavust peetakse vähemalt rahuldavaks.
Viimati sõidetud legendaarne Safari ralli Keenias tõi küll kaasa hulgaliselt rehvipurunemisi, kuid Hankooki spordiosakonna juhi Manfred Sandbichleri sõnul on selle etapi olud erakordselt karmid ja ainulaadsed kogu MM-sarjas.
„Ausalt öeldes oleme rahul, et ralli sai lõpu ja seda positiivsel moel. Keegi ei esitanud kaebusi ja rehvid toimisid hästi,“ kinnitas Sandbichler väljaandele Rallit.fi.
Tema sõnul oli Keenia teekate erakordselt karm ja täis ootamatusi. Nüüd valmistub Hankook järgmiseks väljakutseks – aprilli lõpus toimuvaks Kanaari saarte ralliks, mis on hooaja esimene puhtalt asfaldil sõidetav etapp.
Safari ralli oli proovikivi nii sõitjatele, tiimidele kui ka rehvitootjale. Keenia ekstreemsed olud pole võrreldavad ühegi teise MM-sarja etapiga.

„Raske on öelda, mida täpselt õppisime, aga kogemust saime palju. Oleme analüüse teinud ja mõistnud, et sellel rallil võib sekundiga kõik muutuda,“ tõdes Sandbichler.
„Samuti oleme õppinud, et täiesti täiuslikku toodet siinse kivise ja ettearvamatu maastiku tõttu on võimatu teha. Kõik saadud andmed lähevad siiski analüüsimiseks meie tehasesse Koreas, kus insenerid ja tehnikud teevad vastavad testid.“
MM-sari jätkub 24.–27. aprillil Kanaari saartel toimuva uue etapiga.