Peale aastast pausi istus Ott Tänak Lõuna-Prantsusmaal taas Hyundai i20 Rally1 rooli ning eestlase sõnul suutis ta väga kiiresti hea kiiruse leida.
Peale Lõuna-Prantsusmaal tehtud testipäeva rääkis Tänak, et uuel Hyundai i20 N-l on mitmeid erinevusi ja see on “palju täpsemalt häälestatud” võrreldes sellega millega ta 2022. aastal sõitis.
“See oli lihtsalt karm test Dakari-laadsetel teedel, et proovida töökindlust ja loomulikult läbisime korralikult kilomeetreid. Olen üsna rahul. Sellised tingimused on ootamas Safaril [järgmise aasta kolmas WRC etapp], nii et see oli raske,” Tanak rääkis Motorsport.com-ile.
“Erinevusi on [autol] kindlasti. Juba väljastpoolt näeb auto aero väga erinev.”
“Meeskond ei ole vahepeal väga palju [homologeerimise] jokkereid kasutanud, kuid mõned asjad on paremini häälestatud ja töötavad paremini. Ma ei ütleks, et see erineks väga sellest, mis meil toona oli, aga see on nüüd kindlasti palju paremini häälestatud kui viimati.”
“Kokkuvõtteks võib öelda, et kiiruse poolest tundsin end autos kohe alguses hästi.”
Suure tõenäosusega teeb Ott Tänak ühe asfalti testi ka enne jaanuari lõpus toimuvat Monte Carlo rallit.
Saadud testikogemusest ja meeskonna poolt 2023. aasta jooksul tehtud täiustustest innustununa vaatab Tänak uude aastasse optimistlikult.
“[2022. aasta autoga] oli tehnilisi probleeme või muid takistusi, kuid juba praegu oli auto jõudlus palju parem kui eelmisel aastal,” lisas ta.
“2022. aasta alguses ilma igasuguse auto arenduseta oli keeruline, kuid ühe aastaga on nad suutnud selle palju paremaks muuta ja sellel aastal olid nad väga konkurentsivõimelised.”
“Oskusteave on siin tugev ja nad kõik teavad, mida ja kuidas asju paremaks teha. Inimesed teavad, mida on teha vaja, neil oli lihtsalt vaja aega, et see ära teha.”
Hyundai avalikustas eelmisel nädalal oma 2024. aasta pilootide lõpliku koosseisu, kus selgus, et Ott Tänaku ja Thierry Neuville kõrval asuvad kolmandat autot jagma Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen ja Dani Sordo.
Avalda arvamust post