Autoralli MM-sarjas jõustuvad uuest hooajast olulised muudatused, mille eesmärk on võrdsustada võistlusolukordi ja anda meeskondadele suuremat paindlikkust. Muudatuste seas on ka reegel, mis sai eriti suure tähelepanu osaliseks seoses Ott Tänakuga eelmisel Rally Estonial.
Mäletatavasti lõppes Tänaku jaoks kodune MM-ralli juba enne selle algust, sest tema autol vahetati enne võistlust mootor, mis tõi kaasa viieminutilise karistuse. FIA (Rahvusvaheline Autoliidu Föderatsioon) on nüüd aga otsustanud, et selline karistus kaob. Uue reegli kohaselt tohib meeskond vahetada ralli eel oma sõitja mootorit ilma ajalise karistuseta, tingimusel, et antud sõidukil pole hooaja jooksul mootorit varem vahetatud.
Lisaks on FIA uuendanud reegleid, mis puudutavad hübriidsüsteeme Rally1-autodel. Varasem kohustus kasutada hübriidsüsteemi on nüüdsest kaotatud. See tähendab, et hübriidsüsteemita autod võivad samuti võistelda, kuid nad ei kvalifitseeru meeskondlikele punktidele. See muudatus on suunatud eeskätt erasõitjatele, pakkudes neile suuremat valikuvabadust.
Hübriidsüsteemita Rally1-autodele lisatakse täiendav raskus, mis kaalub sama palju kui hübriidaku ja paigutatakse samasse asukohta, kus tavaliselt asub hübriidsüsteem. See tagab sõidukite tasakaalustatud konkurentsivõime.
Need uuendused näitavad, et FIA on tõsiselt käsile võtnud autoralli MM-sarja reeglite uuendamise, et muuta spordiala veel põnevamaks.
Poleks vaja üldse BÜROKRAATLIKKE reegleid. Küll aga on tähtsad ohutuse tagamisega seotud reeglid. Muud tehnilised reeglid piirdugu ainult mootorite kubatuuri ühtlusamisel, mitte aga võistlusauto kaalude võrdsustamisel! Siis on autoarendajatel ka vabadus sama võistlusklassi autode arendamisel konkurendivõimelisemaks ja näitab ära ka konstruktorite võimekust! Praegused reeglid lihtsalt keelavad autospordi vaba arendamist ja targemate konstruktsiioonide leiutamist. Bürikraatia maha ja taas muutub rallysport ülipopulaarsemaks terves maailmas!