WRC-sarja promootor avaldas, et nende sooviks on toetada kõiki meeskondi, et aidata Rally1 autodesse rohkem noori talente. Üheks kuumimaks nimeks, kes võib järgmisena saada võimaluse on väidetavalt Robert Virves.
Sellel aastal on tänu promootori toele saanud võimaluse Rally1 autoga võistelda nii Martins Sesks kui ka Sami Pajari.
Pajari saavutas Soomes suurepärase tulemuse, lõpetades üldarvestuses neljandana. Sesksil oli võimalus saavutada Lätis isegi poodiumikoht, kuid tehnilised probleemid viimasel katsel rikkusid tema võimalused. Mõlemad noored osalevad ka sellel nädalavahetusel sõidetaval Tšiili etapil.
Noorte sõitjate edu on olnud suurepärane reklaam autoralli MM-sarjale ning edaspidi soovitakse jätkuvalt toetada noori talente, et nad saaksid proovida kätt spordiala absoluutses tipus.
Promootori spordidirektor Peter Thul lubas Kreeka MM-ralli ajal, et nad pakuvad kõigile tootjatele võimalust mõelda uue sõitja peale ja annavad selleks neile ka rahalist toetust, kirjutab Rallit.fi.
Thul märkis, et kõik meeskonnad on suhtunud ideesse positiivselt ning sama võimalust on pakutud ka Hyundaile, kuid tema teada pole Korea tiimil hetkel lihtsalt vaba autot.
“See on midagi, mida soovime jätkata ka järgmisel aastal ja see on toiminud omamoodi uste avajana. Usun, et järgmisel aastal näeme veelgi rohkem noori sõitjaid ilma hübriidüksuseta, sest see on minu arvates õige viis hüpata WRC2 klassist põhiklassi,” avaldas Thul.
Järgmine kuum nimi, kes võiks saada võimaluse Rally1 autosse istuda on väidetavalt Robert Virves. Eesti naaseb järgmisel aastal MM-kalendrisse, seega oleks Virvese jaoks ideaalne teha oma Rally1 debüüt kodumaal.
“Olen selle kohta juba meili saanud” avaldas Thul.
“Nüüd peame lihtsalt oma eelarvet kontrollima, sest raha ei kuku kunagi lihtsalt taevast. Kuid tema nimi on kindlasti nimekirjas,” jätkas Thul.
Kuigi promootor pakub majanduslikku tuge, langeb osa kohustustest ka sõitja ja meeskonna õlule.
“Me ei maksa kogu lõbu kinni. Sõitja peab tooma ka oma panuse. M-Sport tõi oma panuse ja koos tegime asjad võimalikuks. Rally1-autoga sõitmine ei ole just odav lõbu,” lisas Thul lõpetuseks.