• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuli 1, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ralli.ee
Home WRC

Hyundai ähvardab WRC-st lahkuda, kui 2027. aasta reegleid ei muudeta

Adminlisas Admin
29.04.2025 11:15
WRC
Cyril Abiteboul, Christian Loriaux, François-Xavier Demaison, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Cyril Abiteboul, Christian Loriaux, François-Xavier Demaison, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

315
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Hyundai Motorsporti tehniline direktor François-Xavier Demaison ütles DirtFishile antud intervjuus, et Hyundai ei ole valmis toetama 2027. aasta WRC-sarja reegleid, kui rahvusvaheline autoliit FIA neis muudatusi ei tee.

 

Demaisoni sõnul seab Korea autotootja tulevikuplaanides esikohale jõuallika arendamise. “Soovime luua tulevikuks sobiva auto,” selgitas ta.

“Praeguste [kavandatud 2027. aasta] reeglite järgi on meil raske otsuseid langetada. Ainult sisepõlemismootoriga autodele keskendumine pole just see, mida selline tootja nagu Hyundai ralli kaudu reklaamida soovib.”

Uus homologatsiooniperiood, nimega WRC27, peaks asendama praeguse Rally1 klassi järgmise hooaja lõpus. Uued autod peaksid vastama 345 000 euro suurusele kulupiirangule, säilib toruraamil šassii ning kerekujunduse reeglid pannakse lõplikult paika augustiks. Alguses kasutatakse küll ainult jätkusuutliku kütusega ICE-mootoreid, kuid tulevikus lubatakse ka hübriid- ja täiselektrilisi lahendusi.

Demaison tõi välja, et peamiseks murekohaks ongi just jõuülekande tehnoloogia. “Ülejäänuga oleme me üsna rahul. Ma arvan, et me kõik peame nõustuma, et šassii paindlikkus ja see, et ei pea alustama näiteks tavalisest auto kerest, annab rohkem võimalusi ja paindlikkust.“lisas ta.

Küsimusele, kas Hyundai oleks valmis 2027. aastal osalema, kui peamiseks lahenduseks jääb ainult sisepõlemismootor, vastas Demaison, et see on ebatõenäoline. “2027. aasta on meie jaoks liiga varajane. Kulupiiranguga autode arendamine ja valideerimine võtab rohkem aega ning praegu ei jätkuks meil aega, et uue auto projekteerimine, ehitamine ja testimine õigel ajal lõpule viia.”

Hyundai soovib, et WRC lubaks rohkem erinevaid tehnoloogijaid, eriti jõuallika valdkonnas. “Raske on veenda Korea juhte investeerima meistrivõistlustesse, kus ei saa näidata oma uute tehnoloogiate potentsiaali. Meie jaoks on oma autode ja tehnoloogia tutvustamine väga oluline.”

WRC Promoteri spordidirektor Peter Thul jäi siiski optimistlikuks Hyundai jätkamise osas. „Ma võin vaid öelda, detailidest rääkimata, et kõik räägivad omavahel ja iga idee on laual – ning arutelud on head,“ ütles Thul.

FIA seisukoht

FIA tehniline juht Xavier Mestelan Pinon kinnitas, et Hyundai mured jõuallikate osas võetakse arvesse, kuid mitte enne 2027. aastat.

“Esialgu kehtivad reeglid ainult sisepõlemismootoritele. Mingil hetkel avame need reeglid ka teistele lahendustele, nagu on kirjas [2027. aasta] määrustes – seda nimetamegi paindlikkuseks,” selgitas ta.

Mestelan Pinon rõhutas, et FIA eesmärk on pakkuda reegleid, mis oleksid pikas perspektiivis jätkusuutlikud, kuigi tulevikutrende on keeruline ennustada.

„Tänases rallis on vaja maksimeerida show’d. Seepärast usume, et ICE on lähitulevikus parim valik,“ lisas ta.

„Kui tootja tahab propageerida elektritehnoloogiat, hübriidi või vesinikku – meil on teised sarjad selleks. FIA meistrivõistluste portfell on väga lai. Meie arvates on ralli tulevik hetkel puhtalt ICE.”

Ta lisas, et tootjad, kes soovivad reklaamida alternatiivseid jõuallikaid nagu vesinik või elekter, saavad osaleda teistes FIA meistrivõistlustes, näiteks Extreme H-s, WEC-is või Formula E-s.

“Me teame, et on keeruline prognoosida autotööstuse tulevikku, ka meie jaoks. Seetõttu ongi uued reeglid üles ehitatud nii, et auto toruraami saab paigaldada aku, vesiniksüsteemi või hübriidajami.”

“Peame lihtsalt tulevikku ette nägema – kuigi selle määratlemine on peaaegu võimatu. Seepärast soovimegi pakkuda tulevikus paindlikkust.“

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share126Tweet79Send

Soovitame sulle ka neid

Sebastien Ogier ja Ott Tänak Kreeka MM-rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Sebastien Ogier tunnustas Tänaku ülekaalu Kreeka rallil

30.06.2025 21:18
Adrien Fourmaux Kreeka MM-ralli 2025 poodiumil, FOto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Fourmaux pühendas Kreeka ralli poodiumikoha lahkunud sõbrale – „Ta oli meiega autos ja jälgis meid“

30.06.2025 18:04
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Soome ralli 2024, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

VIDEO: Vaata kuidas Tänak Soomes testil Hyundaid lennutab

30.06.2025 15:30
Thierry Neuville Kreeka MM-rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

Neuville kritiseeris karmilt Hankooki rehve: need ei vasta WRC tasemele

30.06.2025 12:20
Ott Tänak Soomes, Foto: Facebook/otttanakfanpage
WRC

Ei mingit puhkust! Kreekas võidutsenud Tänak ja Järveoja on täna juba Soomes testimas – PILDID

30.06.2025 11:09
Martin Järveoja Kreeka MM-rallil 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Martin Järveoja: neli tundi hinge kinni hoides rallit sõita ja maasikaks lõppu veel üks tund

29.06.2025 18:37

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Sebastien Ogier ja Ott Tänak Kreeka MM-rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Sebastien Ogier tunnustas Tänaku ülekaalu Kreeka rallil

lisas Admin
30.06.2025 21:18
0

Adrien Fourmaux Kreeka MM-ralli 2025 poodiumil, FOto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Fourmaux pühendas Kreeka ralli poodiumikoha lahkunud sõbrale – „Ta oli meiega autos ja jälgis meid“

lisas Admin
30.06.2025 18:04
0

Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Soome ralli 2024, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

VIDEO: Vaata kuidas Tänak Soomes testil Hyundaid lennutab

lisas Admin
30.06.2025 15:30
0

Thierry Neuville Kreeka MM-rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Neuville kritiseeris karmilt Hankooki rehve: need ei vasta WRC tasemele

lisas Admin
30.06.2025 12:20
0

Ott Tänak Soomes, Foto: Facebook/otttanakfanpage

Ei mingit puhkust! Kreekas võidutsenud Tänak ja Järveoja on täna juba Soomes testimas – PILDID

lisas Admin
30.06.2025 11:09
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally RACC 2019 Foto: Toyota Gazoo Racing WRC
WRC

Videomeenutus: Päev mis lõpetas prantslaste 15-aastase valitsemise!

16.12.2022 11:47

Tänane Top

Ott Tänak Kreeka MM-rali finišis, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Tänak kartis tõsiselt, et kaotab Akropolise ralli võidu

29.06.2025 17:27
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kreeka MM-ralli poodiumil 2025, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Palju õnne! Viimasesse ajakontrollpunkti jõudnud Ott Tänak ja Martin Järveoja on ametlikult Kreeka MM-ralli võitjad

29.06.2025 15:16
Ott Tanak ja Martin Jarveoja, Soome ralli 2024, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

VIDEO: Vaata kuidas Tänak Soomes testil Hyundaid lennutab

30.06.2025 15:30
M-Sport Kreeka MM-rallil, Foto: M-Sport

Uus kütus põhjustas Kreeka MM-rallil mitme Rally1 auto katkestamise

29.06.2025 14:38
Martin Järveoja Kreeka MM-rallil 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Martin Järveoja: neli tundi hinge kinni hoides rallit sõita ja maasikaks lõppu veel üks tund

29.06.2025 18:37
Thierry Neuville Kreeka MM-rallil, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

Neuville kritiseeris karmilt Hankooki rehve: need ei vasta WRC tasemele

30.06.2025 12:20

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee