Hyundai meeskond otsustas loobuda järgmisel MM-etapil eelmise hooaja masina kasutuselevõtust. Oli kaalumisel, et 2024. aasta versioon võiks asfaldil paremini toimida, kuid testid andsid selge tulemuse.
Kesk-Euroopa MM-ralli, mis sõidetakse 16.-19. oktoobrini, toimub keerulistel asfalditeedel, kus stabiilsus ja pidamine mängivad otsustavat rolli. Just seetõttu kaalus Hyundai võimalust kasutada vanemat, mullust i20 N Rally1-autot, millega saavutati mullu häid tulemusi.
Tiim viis läbi põhjalikud testid, kus võrreldi praegust mudelit ja 2024. aasta versiooni. Adrien Fourmaux kinnitas, et otsus oli üksmeelne – jätkatakse tänavuse autoga.
„Eelmisel hooajal olime asfaldirallidel konkurentsivõimelised, mistõttu tahtsime näha, kas varasem versioon võiks Kesk-Euroopa tingimustes paremini sobida. Pärast võrdlusi leidsime, et ei ole põhjust minna tagasi vana auto juurde. Me kõik nõustusime sellega,” rääkis Fourmaux intervjuus Rallye-Sportile.
Hyundai on terve hooaja püüdnud leida viise, kuidas vähendada mahajäämust Toyotast. Seni on see osutunud keeruliseks – meeskonnal on kirjas vaid üks etapivõit.
Aprillis toimunud Kanaari rallil jäid Hyundai masinad selgelt Toyotadele alla, kui Jaapani tiimi sõitjad võtsid neli esimest kohta. Toona oli Fourmaux Hyundai meestest parim, kuid kaotus oli ilmselge.
„Kindlasti oleme arenenud, aga tingimused olid seal väga spetsiifilised. Kanaaridel oli vaja jäika, ringrajaautole sarnast masinat. Kesk-Euroopas tuleb kurvide lõikamisel teele palju pori, mis muudab olud hoopis teistsuguseks. Võib-olla tegime ka seadistustega valesid valikuid,” hindas Fourmaux.
Kesk-Euroopa ralliks valmistumiseks osaleb Fourmaux kahel testivõistlusel – möödunud nädalavahetusel Horvaatias ja sel nädalal lisaks ka Austrias. Samal võistlusel on stardis ka oma üheksandat MM-tiitlit püüdev Sebastien Ogier.