• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
oktoober 19, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai tehniline juht: Uus Hankooki rehvisegu tõi välja disainivead mida võistluse ajal parandada ei saa

Admin Admin
26.04.2025 10:17
WRC
Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

553
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Hyundai tehniline juht François-Xavier Demaison tunnistas, et Rally Islas Canariase etapil kasutusele võetud uus Hankooki kõva segu asfaltrehv on esile toonud Hyundai Rally1 auto disaini nõrkuse – ning seda probleemi ei saa võistluse käigus lahendada.

 

Kõik kolm Hyundai i20 N Rally1 autot jäid Canarial Toyotade tempole selgelt alla. Thierry Neuville oli Hyundai sõitjatest parim, kuid kaotas liidrile Kalle Rovanperäle 1 minuti ja 13,3 sekundiga ning hoidis kuuendat kohta. Uue Hankook Ventus WRC3 rehviga kohanemine on mõjutanud oluliselt võistluse paremusjärjestust, ning näiteks Sébastien Ogier usub, et just tänu sellele on Rovanperä olnud seni niivõrd domineeriv.

Demaison selgitas DirtFishile, et i20 N Rally1 konstruktsioon lihtsalt ei tööta hästi uue rehvikomplektiga ning olukorra parandamiseks oleks vaja ulatuslikke konstruktsioonilisi muudatusi, mitte lihtsalt seadistuse korrigeerimist.

„Selle uue rehvi omadused toovad meie auto põhivea välja,“ ütles Demaison. „Selle parandamine ei ole iseenesest keeruline, sest oleme varem sarnaste probleemidega tegelenud. Kuid muutused vajavad homologatsiooni ja jokereid – ning neid pole meil enam palju järele jäänud, seega peame olema ettevaatlikud.“

Hyundai tunnistas, et nad ei olnud nii suureks Toyotast mahajäämiseks valmis. „Ootasime paremat tulemust,“ ütles Demaison. „Me ei teinud piisavalt kodutööd enne siia tulekut. See ongi motosport ja ralli. Uus rehvitarnija tuli ja me ei osanud oodata nii palju probleeme rehvide käsitlemisel päeva jooksul.“

Samuti tõi Demaison välja, et ka Sébastien Ogier on hämmingus, kuna Rovanperä, kes pole teada-tuntud asfaltkatte spetsialist, suutis teda kõigil katsetel edestada.

Üllatunud oli ka Thierry Neuville, kes ootas Rally Sierra Morena tulemuste põhjal paremat minekut. „Mõned sõitjad olid enesekindlamad kui teised,“ märkis Demaison. „Thierry oli Hispaanias pärast rallit üsna rahul, kuid need olud polnud siinse võistlusega võrreldavad.“

Hyundai proovis erinevaid seadistusi kõigi kolme sõitjaga, kuid õige lahenduse leidmine jääb järgmisteks päevadeks. Adrien Fourmaux, kes oli reede hommikul kiire algusega neljandal kohal, tunnistas samuti, et uue rehvi kasutamine oli keeruline juba testi käigus. „Pehme seguga oli lihtsam, kõvadega on meil rohkem raskusi,“ ütles Fourmaux.

Ott Tänak, kes lõpetas esimese päeva Neuville’i ja Fourmaux’ vahel, lisas, et seadistuste muutmine on pigem ajutine lahendus: „Siin pole imevahendit. Oleme täna rohkem auto all olnud kui sees – proovisime igasuguseid asju, kuid suures plaanis on kõik põhikomponendid nagu käigukast ja vedrustus juba lukustatud. Seega saame muuta ainult väikseid asju nagu vedrude jäikust või stabilisaatori asendit, mis probleemi tegelikult ei lahenda.“

Tänak tunnistas, et seitsmes koht pole just motivatsiooni tipp: „Saame teha ainult seda, mida täna tegime – see on parim, mida suudame.“ Sama meelt oli ka Neuville, kes sõnas reedel, et “põhjalikke muudatusi pole võistluse jooksul võimalik teha.”

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share221Tweet138Send

Soovitame sulle ka neid

VIDEO: Thierry Neuville põrutas suurel kiirusel vastu sillanurka ja katkestas ralli
WRC

VIDEO: Thierry Neuville põrutas suurel kiirusel vastu sillanurka ja katkestas ralli

19.10.2025 09:49
Ott Tänak Kesk-Euroopa ralli 2025, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Tänak enne otsustavat päeva: anname kõik, et hoida või võtta, mis veel võtta annab – ja siis vaatame, kuhu see viib

18.10.2025 22:01
Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

FIA avaldas, kuidas hakatakse 2027. aastal WRC ja Rally2 autode jõudlust võrdsustama

18.10.2025 20:21
Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

SS14: Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid päeva teisel kohal – katsevõit Neuvillele

18.10.2025 19:59
Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

SS13: Evansiga vahet suurendanud Tänak: Väga-väga kiire ja hea pidamisega katse – andsin endast kõik

18.10.2025 16:39
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

SS12: Võimast sõitu teinud ja katse võitnud Tänak tõusis teisele kohale

18.10.2025 15:42

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

VIDEO: Thierry Neuville põrutas suurel kiirusel vastu sillanurka ja katkestas ralli

VIDEO: Thierry Neuville põrutas suurel kiirusel vastu sillanurka ja katkestas ralli

Indrek
19.10.2025 09:49
0

Ott Tänak Kesk-Euroopa ralli 2025, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Tänak enne otsustavat päeva: anname kõik, et hoida või võtta, mis veel võtta annab – ja siis vaatame, kuhu see viib

Indrek
18.10.2025 22:01
0

Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

FIA avaldas, kuidas hakatakse 2027. aastal WRC ja Rally2 autode jõudlust võrdsustama

Indrek
18.10.2025 20:21
0

Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

SS14: Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid päeva teisel kohal – katsevõit Neuvillele

Indrek
18.10.2025 19:59
0

Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

SS13: Evansiga vahet suurendanud Tänak: Väga-väga kiire ja hea pidamisega katse – andsin endast kõik

Indrek
18.10.2025 16:39
0

Oksjonil olnud Delta S4. Foto: RM SOTHEBY'S
WRC

Markku Aléni legendaarne B-rühma rallimonstrum müüdi hiigelhinnaga

17.05.2024 17:42

Tänane Top

Sebastien Ogier. Foto: Toyota Gazoo Racing WRT

Ogier avaldas, mis nende väljasõidu tegelikult põhjustas

18.10.2025 13:43
Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

FIA avaldas, kuidas hakatakse 2027. aastal WRC ja Rally2 autode jõudlust võrdsustama

18.10.2025 20:21
Ott Tänak ja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

SS12: Võimast sõitu teinud ja katse võitnud Tänak tõusis teisele kohale

18.10.2025 15:42
SS10: Ogier tegi avarii ja katkestas ralli – Tänak tõusis kolmandaks

SS10: Ogier tegi avarii ja katkestas ralli – Tänak tõusis kolmandaks

18.10.2025 12:16
Video: Sébastien Ogier’ avarii, mis lõpetas prantslase Kesk-Euroopa ralli

Video: Sébastien Ogier’ avarii, mis lõpetas prantslase Kesk-Euroopa ralli

18.10.2025 12:38
Ott Tänakja Martin Järveoja Kesk-Euroopa MM-ralli 2025, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

SS13: Evansiga vahet suurendanud Tänak: Väga-väga kiire ja hea pidamisega katse – andsin endast kõik

18.10.2025 16:39

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee