• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
mai 14, 2025
  • Logi Sisse
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai tehniline juht: Uus Hankooki rehvisegu tõi välja disainivead mida võistluse ajal parandada ei saa

Admin lisas Admin
26.04.2025 10:17
WRC
Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

544
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Hyundai tehniline juht François-Xavier Demaison tunnistas, et Rally Islas Canariase etapil kasutusele võetud uus Hankooki kõva segu asfaltrehv on esile toonud Hyundai Rally1 auto disaini nõrkuse – ning seda probleemi ei saa võistluse käigus lahendada.

 

Kõik kolm Hyundai i20 N Rally1 autot jäid Canarial Toyotade tempole selgelt alla. Thierry Neuville oli Hyundai sõitjatest parim, kuid kaotas liidrile Kalle Rovanperäle 1 minuti ja 13,3 sekundiga ning hoidis kuuendat kohta. Uue Hankook Ventus WRC3 rehviga kohanemine on mõjutanud oluliselt võistluse paremusjärjestust, ning näiteks Sébastien Ogier usub, et just tänu sellele on Rovanperä olnud seni niivõrd domineeriv.

Demaison selgitas DirtFishile, et i20 N Rally1 konstruktsioon lihtsalt ei tööta hästi uue rehvikomplektiga ning olukorra parandamiseks oleks vaja ulatuslikke konstruktsioonilisi muudatusi, mitte lihtsalt seadistuse korrigeerimist.

„Selle uue rehvi omadused toovad meie auto põhivea välja,“ ütles Demaison. „Selle parandamine ei ole iseenesest keeruline, sest oleme varem sarnaste probleemidega tegelenud. Kuid muutused vajavad homologatsiooni ja jokereid – ning neid pole meil enam palju järele jäänud, seega peame olema ettevaatlikud.“



Hyundai tunnistas, et nad ei olnud nii suureks Toyotast mahajäämiseks valmis. „Ootasime paremat tulemust,“ ütles Demaison. „Me ei teinud piisavalt kodutööd enne siia tulekut. See ongi motosport ja ralli. Uus rehvitarnija tuli ja me ei osanud oodata nii palju probleeme rehvide käsitlemisel päeva jooksul.“

Samuti tõi Demaison välja, et ka Sébastien Ogier on hämmingus, kuna Rovanperä, kes pole teada-tuntud asfaltkatte spetsialist, suutis teda kõigil katsetel edestada.

Üllatunud oli ka Thierry Neuville, kes ootas Rally Sierra Morena tulemuste põhjal paremat minekut. „Mõned sõitjad olid enesekindlamad kui teised,“ märkis Demaison. „Thierry oli Hispaanias pärast rallit üsna rahul, kuid need olud polnud siinse võistlusega võrreldavad.“

Hyundai proovis erinevaid seadistusi kõigi kolme sõitjaga, kuid õige lahenduse leidmine jääb järgmisteks päevadeks. Adrien Fourmaux, kes oli reede hommikul kiire algusega neljandal kohal, tunnistas samuti, et uue rehvi kasutamine oli keeruline juba testi käigus. „Pehme seguga oli lihtsam, kõvadega on meil rohkem raskusi,“ ütles Fourmaux.



Ott Tänak, kes lõpetas esimese päeva Neuville’i ja Fourmaux’ vahel, lisas, et seadistuste muutmine on pigem ajutine lahendus: „Siin pole imevahendit. Oleme täna rohkem auto all olnud kui sees – proovisime igasuguseid asju, kuid suures plaanis on kõik põhikomponendid nagu käigukast ja vedrustus juba lukustatud. Seega saame muuta ainult väikseid asju nagu vedrude jäikust või stabilisaatori asendit, mis probleemi tegelikult ei lahenda.“

Tänak tunnistas, et seitsmes koht pole just motivatsiooni tipp: „Saame teha ainult seda, mida täna tegime – see on parim, mida suudame.“ Sama meelt oli ka Neuville, kes sõnas reedel, et “põhjalikke muudatusi pole võistluse jooksul võimalik teha.”

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share218Tweet136Send

Soovitame sulle ka neid

Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEO: Korralik mudaralli – vihm on Portugali kiiruskatsed väga keeruliseks muutnud

13.05.2025 21:00
Richard Millener ja Martin Sesks. Foto: M-Sport Ford WRT
WRC

M-Sporti tiimijuht usub, et Sesks võib üllatada, ja loodab Jürgensoni arengut Portugalis

13.05.2025 20:03
Ott Tanak ja Martin Jarveoja Portugali rallil, Foto: Dufour Fabien Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Muutlik ilm võib Portugali rallile vürtsi lisada: ees ootab tõeliselt põnev nädalavahetus

13.05.2025 14:44
Dani Sordo, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Dani Sordo stardib Hispaanias oma isikliku Hyundai WRC-autoga

13.05.2025 12:26
Ott Tänak ja Martin Järveoja Monte Carlo rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

FIA plaan muudab 2027 aasta WRC-autode rolli kogu maailmas

12.05.2025 20:56
Fotod: facebook.com/otttanakfanpage
WRC

Ott Tänak kutsus taas kõiki pardirallile! – Soeta oma part ka Sina ja aita aidata meie kõige pisemaid

12.05.2025 16:17

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Korralik mudaralli – vihm on Portugali kiiruskatsed väga keeruliseks muutnud

lisas Admin
13.05.2025 21:00
0

Richard Millener ja Martin Sesks. Foto: M-Sport Ford WRT

M-Sporti tiimijuht usub, et Sesks võib üllatada, ja loodab Jürgensoni arengut Portugalis

lisas Admin
13.05.2025 20:03
0

Ott Tanak ja Martin Jarveoja Portugali rallil, Foto: Dufour Fabien Hyundai Motorsport GmbH

Muutlik ilm võib Portugali rallile vürtsi lisada: ees ootab tõeliselt põnev nädalavahetus

lisas Admin
13.05.2025 14:44
0

Dani Sordo, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Dani Sordo stardib Hispaanias oma isikliku Hyundai WRC-autoga

lisas Admin
13.05.2025 12:26
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Monte Carlo rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

FIA plaan muudab 2027 aasta WRC-autode rolli kogu maailmas

lisas Admin
12.05.2025 20:56
0

VIDEO: Markko Märtin tegi Dirtfishi ajakirjanikule sõitu legendaarse LADA-ga
WRC

VIDEO: Markko Märtin tegi Dirtfishi ajakirjanikule sõitu legendaarse LADA-ga

2.08.2023 10:28

Tänane Top

Dani Sordo, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Dani Sordo stardib Hispaanias oma isikliku Hyundai WRC-autoga

13.05.2025 12:26
Ott Tanak ja Martin Jarveoja Portugali rallil 2024, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

AJAKAVA: Vaata, millal Ott Tänakule ja teistele eestlastele Portugali rallil kaasa elada

12.05.2025 09:58
Ott Tanak ja Martin Jarveoja Portugali rallil, Foto: Dufour Fabien Hyundai Motorsport GmbH

Muutlik ilm võib Portugali rallile vürtsi lisada: ees ootab tõeliselt põnev nädalavahetus

13.05.2025 14:44
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Korralik mudaralli – vihm on Portugali kiiruskatsed väga keeruliseks muutnud

13.05.2025 21:00
Martins Sesks Poola ralli 2024, Foto: M-Sport

45 minutit, mis muutsid Mārtiņš Sesksi elu

12.05.2025 15:04
Ott Tänak ja Martin Järveoja Monte Carlo rallil 2025, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

FIA plaan muudab 2027 aasta WRC-autode rolli kogu maailmas

12.05.2025 20:56

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi Sisse

Unustasid Parooli?

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje

© 2019 ralli.ee

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?