• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
juuli 19, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Hyundai tehniline juht: Uus Hankooki rehvisegu tõi välja disainivead mida võistluse ajal parandada ei saa

Admin lisas Admin
26.04.2025 10:17
WRC
Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Thierry Neuville, Foto:: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

549
SHARES
Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

Hyundai tehniline juht François-Xavier Demaison tunnistas, et Rally Islas Canariase etapil kasutusele võetud uus Hankooki kõva segu asfaltrehv on esile toonud Hyundai Rally1 auto disaini nõrkuse – ning seda probleemi ei saa võistluse käigus lahendada.

 

Kõik kolm Hyundai i20 N Rally1 autot jäid Canarial Toyotade tempole selgelt alla. Thierry Neuville oli Hyundai sõitjatest parim, kuid kaotas liidrile Kalle Rovanperäle 1 minuti ja 13,3 sekundiga ning hoidis kuuendat kohta. Uue Hankook Ventus WRC3 rehviga kohanemine on mõjutanud oluliselt võistluse paremusjärjestust, ning näiteks Sébastien Ogier usub, et just tänu sellele on Rovanperä olnud seni niivõrd domineeriv.

Demaison selgitas DirtFishile, et i20 N Rally1 konstruktsioon lihtsalt ei tööta hästi uue rehvikomplektiga ning olukorra parandamiseks oleks vaja ulatuslikke konstruktsioonilisi muudatusi, mitte lihtsalt seadistuse korrigeerimist.

„Selle uue rehvi omadused toovad meie auto põhivea välja,“ ütles Demaison. „Selle parandamine ei ole iseenesest keeruline, sest oleme varem sarnaste probleemidega tegelenud. Kuid muutused vajavad homologatsiooni ja jokereid – ning neid pole meil enam palju järele jäänud, seega peame olema ettevaatlikud.“

Hyundai tunnistas, et nad ei olnud nii suureks Toyotast mahajäämiseks valmis. „Ootasime paremat tulemust,“ ütles Demaison. „Me ei teinud piisavalt kodutööd enne siia tulekut. See ongi motosport ja ralli. Uus rehvitarnija tuli ja me ei osanud oodata nii palju probleeme rehvide käsitlemisel päeva jooksul.“

Samuti tõi Demaison välja, et ka Sébastien Ogier on hämmingus, kuna Rovanperä, kes pole teada-tuntud asfaltkatte spetsialist, suutis teda kõigil katsetel edestada.

Üllatunud oli ka Thierry Neuville, kes ootas Rally Sierra Morena tulemuste põhjal paremat minekut. „Mõned sõitjad olid enesekindlamad kui teised,“ märkis Demaison. „Thierry oli Hispaanias pärast rallit üsna rahul, kuid need olud polnud siinse võistlusega võrreldavad.“

Hyundai proovis erinevaid seadistusi kõigi kolme sõitjaga, kuid õige lahenduse leidmine jääb järgmisteks päevadeks. Adrien Fourmaux, kes oli reede hommikul kiire algusega neljandal kohal, tunnistas samuti, et uue rehvi kasutamine oli keeruline juba testi käigus. „Pehme seguga oli lihtsam, kõvadega on meil rohkem raskusi,“ ütles Fourmaux.

Ott Tänak, kes lõpetas esimese päeva Neuville’i ja Fourmaux’ vahel, lisas, et seadistuste muutmine on pigem ajutine lahendus: „Siin pole imevahendit. Oleme täna rohkem auto all olnud kui sees – proovisime igasuguseid asju, kuid suures plaanis on kõik põhikomponendid nagu käigukast ja vedrustus juba lukustatud. Seega saame muuta ainult väikseid asju nagu vedrude jäikust või stabilisaatori asendit, mis probleemi tegelikult ei lahenda.“

Tänak tunnistas, et seitsmes koht pole just motivatsiooni tipp: „Saame teha ainult seda, mida täna tegime – see on parim, mida suudame.“ Sama meelt oli ka Neuville, kes sõnas reedel, et “põhjalikke muudatusi pole võistluse jooksul võimalik teha.”

Märksõnad: Hyundai Motorsport
Share220Tweet137Send

Soovitame sulle ka neid

Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEO: Tore üllatus: vaata, kes Elva katsel Ott Tänakut intervjueeris!

18.07.2025 21:05
Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid Rally Estonia reedese päeva teisel kohal – Solberg ralli liider

18.07.2025 19:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Austral /Hyundai Motorsport GmbH
WRC

SS7: Solberg jätkab ralli liidrina – Tänak tiitlijahtijatest parim

18.07.2025 18:50
Adrien Fourmaux ja Alexandre Coria Rally Estonia 2025, Foto Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
WRC

SS6: Hoolduses suure muudatuse teinud Fourmaux alustas päeva teist poolt kõige kiiremini

18.07.2025 16:28
Martin Järveoja oma uuel Crosskartil, Foto: Alari Jüriöö
WRC

Ott Tänaku osalusega RedGrey laieneb hooga crosskartide valdkonnas

18.07.2025 15:46
Robert Virves ja Jakko Viilo Rally Estonial 2025, Foto: André Lavadinho andre@at-world.com
WRC

TÄISMÄNG: Liidrid Robert Virves ja Jakko Viilo tegid tahtmatult rahvale sõõriku

18.07.2025 14:56

Kommentaarid Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Tore üllatus: vaata, kes Elva katsel Ott Tänakut intervjueeris!

lisas Admin
18.07.2025 21:05
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid Rally Estonia reedese päeva teisel kohal – Solberg ralli liider

lisas Admin
18.07.2025 19:51
0

Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Austral /Hyundai Motorsport GmbH

SS7: Solberg jätkab ralli liidrina – Tänak tiitlijahtijatest parim

lisas Admin
18.07.2025 18:50
0

Adrien Fourmaux ja Alexandre Coria Rally Estonia 2025, Foto Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

SS6: Hoolduses suure muudatuse teinud Fourmaux alustas päeva teist poolt kõige kiiremini

lisas Admin
18.07.2025 16:28
0

Martin Järveoja oma uuel Crosskartil, Foto: Alari Jüriöö

Ott Tänaku osalusega RedGrey laieneb hooga crosskartide valdkonnas

lisas Pressiteade
18.07.2025 15:46
0

AJALOONURK: Ralli raudse eesriide taga – Kurvilise tee legendid – Markko Märtin
Ajaloonurk

AJALOONURK: Ralli raudse eesriide taga – Kurvilise tee legendid – Markko Märtin

17.06.2024 10:51

Tänane Top

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Tore üllatus: vaata, kes Elva katsel Ott Tänakut intervjueeris!

18.07.2025 21:05
Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2022, Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool

AJAKAVA: Rally Estonia ajakava ja kuidas Eesti kanalid seda näitavad

18.07.2025 08:31
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Teisel kohal olev Tänak pelgab, et ees ootavad teed tähendavad hommikuga võrreldes suuremat probleemi

18.07.2025 14:19
Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Ott Tänak ja Martin Järveoja lõpetasid Rally Estonia reedese päeva teisel kohal – Solberg ralli liider

18.07.2025 19:51
Ott Tänak ja Martin Järveoja Rally Estonia 2025, Foto: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

SS3: Katse võitnud Ott Tänak ja Martin Järveoja tõusid teisele kohale

18.07.2025 11:03
Kuvatõmmis videost

Masinawärk: Vaata ja kuula mida tundis Paul Aron Ott Tänaku kõrvalistmel

17.07.2025 17:30

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee