Varem vormelitega töötanud prantslasest boss leiab, et F1 sarjas suurt rolli mängivad simulaatorid võiksid tuua kasu ka rallimaailmale. Teatud aspektides toetavad simulatsioone ka autoralli MM-sarjas kehtima hakanud karmimad testipiirangud. Sellel hooajal on meeskondadele antud vaid 21 testipäeva.
“Me töötame selle kallal. Midagi tehases juba toimub, kuid tõstaksin simulatsioonide tähtsust auto jõudluse seisukohalt veelgi kõrgemale. Meil on teatud määral selline tegevus, kuid ma tahan seda aspekti tugevdada, kuna tegelikud testid on nii piiratud,” rääkis Abiteboul veebilehel Autosport.
Teine suur muudatus Abitebouli ülesannete nimekirjas on Hyundai WRC meeskonna ametijuhendite täpsustamine. Kui rollid on selged, paraneb ka suhtlemine ja otsustamine.
“Arvan, et järgmiseks peame oma rollid ja kohustused koos selgemalt läbi mõtlema. Lisaks puudub meil hetkel tehniline direktor.”
M-Sport Fordis ja Toyotas on tehnilised juhid selgelt nimetatud, kuid Hyundais juhib jõuallikat taas endine meeskonna boss Julien Moncet ning Christian Loriaux tegutseb tehnilise poole konsultandina.
“Minu kohustus on tagada, et kõik teaksid, mida nad teevad ja mida nad peavad saavutama. Ma ei ütle, et meil tuleb täita vaba tehnikadirektori koht, aga keegi tuleb nimetada asja eest vastutama,” lisas Abiteboul.
“Samuti tahan teada, kuhu kogu see sari tehnoloogia osas liigub, sest hetkel on meie arendustöö väga piiratud. Tulevikutehnoloogia määratlemine aitaks meil ka otsustada, milliseid inimesi me vajame.”
Abitebouli teekond autoralli MM-sarjas pole alanud just kõige roosilisemalt, sest peale kolme etappi pole meeskond saavutanud veel ühtegi võitu. Tootjate MM-arvestuses on vahe liidri Toyotaga 27 punkti.
Autoralli MM-sari jätkub järgmisel kuul Horvaatia asfaldil.
Discussion about this post