Hooaja avavõistlusel Monte Carlos tähistas ralli võitu Toyota Sebastien Ogier’ga ning veebruaris naasis M-Sport Ford pärast enam kui aastast pausi poodiumi kõrgeimale astmele, kui Ott Tänak võitis Rootsi ralli.
Mehhikos on ilm palav ja teekatteks keeruline kruus. Sarnased tingimused sobisid eelmisel hooajal Korea meeskonnale suurepäraselt. Juunis Sardiinias toimunud rallil tuli võit Hyundai meeskonnale ning septembris Kreekas tähistas meeskond ajaloolist kolmikvõitu.
“Nüüd on meil pärast asfaldi ja lumerallit ees selle hooaja esimene sõit kruusal. Kruusal esines meie meeskond eelmisel hooajal suurepäraselt. Loomulikult on meie eesmärk ka sel aastal samamoodi jätkata,” kommenteeris meeskonna uus boss Cyril Abiteboul.
“Kõigil meie ekipaažidel on Mehhiko ralli kogemus ja teadmine mida tähendab suur kõrgus ja kuumus nii autole kui ka meeskonnale.”
Abiteboul kordas ka oma meeskonna esinumbri Thierry Neuville’i arvamust hübriidüksuse tähtsusest Mehhiko päikese all. Kuna sisepõlemismootor kaotab kõrges õhus halvimal juhul veerandi oma võimsusest, võib elektrimootori pakutav lisavõimsus mängida väga olulist rolli. Võistkondadel on võimalus teha hübriidüksusele oma seadistused, mille alusel saadakse kiirendustel lisa võimsust.
“Nüüd sõidame esimest korda sellistes tingimustes hübriidseadmega. Kui saame õiged kohad valitud kus hübriidi kasutada, saame teiste ees konkurentsieelise. Nii sõitjad kui ka mina tunneme end kindlalt, nii et ma ei näe põhjust, miks me ei võiks võtta Mehhikost hooaja avavõidu,” on Abiteboul optimistlik.
Mehhiko autoralli MM-etapp algab Eesti aja järgi reede varahommikul kahe kiiruskatsega. Kokku läbitakse 23 kiiruskatset kogupikkusega 315 kilomeetrit.
Avalda arvamust post