Hyundai WRC-meeskonna hooaja avavõistlus Monte Carlos ei kulgenud ootuspäraselt. Tiitlikaitsja Thierry Neuville tegi otsustava vea juba reedel ning Ott Tänak pidi leppima viienda kohaga. Samal ajal suutis Hyundaiga esimest täishooaega sõitev Adrien Fourmaux teha tugeva esituse ning lõpetas ralli kolmandana, olles tiimi parim sõitja.
Monte Carlo etapi järel on Toyota kasvatanud Hyundai ees edumaa juba 24 punktini, mistõttu on selge, et sel nädalal Rootsis peetavas rallis tuleb Hyundai sõitjatel oma tulemuslikkust parandada.
„Monte Carlo nädalavahetus oli üldiselt positiivne, kuid vajame nüüd paremat lõpptulemust,“ rääkis Hyundai WRC tiimipealik Cyril Abiteboul pressiteates.
„Thierry ja Ott on mõlemad Rootsis varem võitnud, nii et loodame, et nad suudavad pärast hooaja avavõistlusel tekkinud raskusi taas oma vormi leida. Samuti ootame Adrienilt, et ta jätkab head hoogu ja teeb veelgi suuremaid edusamme.“
Üheks Rootsi ralli keskseks teemaks on ka uued Hankooki naastrehvid, kuna Korea tootja sai alates sellest hooajast WRC sarja ametlikuks rehvipartneriks. Rootsi talvised olud pakuvad Hankookile esimese tõelise proovikivi.
Kuigi meeskonnad on saanud rehve testida, on nende käitumisest võistlusolukorras vähe teadmisi. Näiteks Toyota sõitja Kalle Rovanperä osales testirallil Rovaniemel, kuid enamik konkurente on pidanud leppima vaid ühe testipäevaga kirjutab Rallit.fi.

„Monte Carlos saime Hankooki rehvide kohta esmased andmed, kuid Rootsis kasutame spetsiaalseid naastrehve, mis on ainus võimalik valik. Ootame kindlasti palju üllatusi, sest olud on ainulaadsed,“ tõdes Abiteboul.
„Meie eesmärk on, et kõik kolm autot lõpetaksid ralli ilma probleemideta. See on kriitilise tähtsusega, sest nii Toyotal kui ka M-Sport Fordil on stardis rohkem autosid kui meil.“