Hooaja kuue etapi järel on Rovanperäl kirjas tervelt neli võitu. Eelmisel võistlusel Keenias saavutas Toyota lausa nelikvõidu. M-Spordi Ford Puma ja Hyundai hübriid on saavutanud kumbki vaid ühe võidu.
Toyota WRC meeskonna juhi Jari-Matti Latvala sõnul on edu põhjuseks möödunud aasta lõpus tehtud märkimisväärne otsus.
“Keskendusime arendustööle, et saaksime auto tõeliselt töökindlaks muuta. Sellel hetkel me jõudluse optimeerimisele ei keskendunud,” selgitab Latvala ralli MM-sarja kodulehel.
“Otsustasime, et tahame teha töökindla auto ja proovime jõudlust optimeerida, siis kui aega on rohkem.”
Nii M-Sport Ford kui ka Hyundai on näidanud, et ka nende autodel on kiirust, kuid eelkõige Hyundail on suuri probleeme töökindlusega. Toyota oli ainus meeskond, kelle kõik sõitjad pääsesid Safari rallil ilma suuremate tehniliste probleemideta.
“Näiteks Sardiinias ei olnud meie esitus parimal tasemel, kuid Keenias nägime töökindlust, mis oli väga oluline ja vajalik aspekt. Meie insenerid on teinud väga head tööd,” kiitis Latvala.
Autoralli MM-sarjas sõidetakse järgmisena Eesti ja Soome ülikiiretel kruusateedel, ning võib eeldada et need kiired teed sobivad väga hästi Toyotale, kelle peamine arendus toimub soomes.
Rally Estonia sõidetakse 14.-17. juulil. Soome MM-ralli on kavas augusti esimesel nädalavahetusel.
Avalda arvamust post