Paar nädalat tagasi toimunud Tšiili MM-rallil püüdis Sebastien Ogier jätkuvalt võidelda sõitjate meistritiitli nimel, kuid pidi katkestama pärast seda, kui lõhkus kivi otsa sõites oma auto vedrustuse.
Ogier naasis võistlusele viimasel päeval, kus ta teenis maksimaalsed 12 punkti, kuid vaatamata sellele suurenes tema kaotus liidrile Thierry Neuville‘ile nüüdseks 41 punktile.
Ilmselgelt on see vahe nüüd liiga suur, et ilma belglase eksimuseta, seda viimase kahe etapiga tasa teha. Toyota tiimijuht Jari-Matti Latvala oli olukorra suhtes avameelne.
“Pärast Sebi õnnetust mõistsime, et meie võimalused sõitjate tiitlile on nüüd väga väikesed,” tunnistas Latvala rallyjournal.com-ile
“Peame keskenduma nüüd rohkem tootjate tiitlile,” rõhutas tiimijuht.
Tootjate arvestuses näis Toyota olukord enne Tšiili rallit nukker, kuid topeltvõit ja maksimumpunktid pühapäeval tõid Toyota tagasi konkurentsi Hyundaiga, kelle edu on nüüd 17 punkti, varasema 35. asemel.
WRC hooaja viimased kaks etappi, Kesk-Euroopa ja Jaapsani ralli sõidetakse teatavasti asfaldil, kus ilmastikuolud võivad mängida väga suurt rolli.
“Järgmised kaks etappi on asfaldil ilmastikuolude tõttu keerulised. Kui sajab vihma või on porine, võib olukord väga raskeks muutuda. Me veel ei tea, mis ees ootab, kuid on parem valmistuda halvimaks,” ennustas Latvala.
“Oluline on hoida meie sooritustaset ja autod teel,” toonitas Latvala.