Läti autoralli tulevikolootus Mārtiņš Sesks ja tema kaardilugeja Renārs Francis debüteerivad M-Sport Fordi ja WRC Promoter GMBH toel autoralli MM-sarjas Ford Pumaga kahel järjestikusel WRC etapil – Poolas ja Lätis.
Mārtiņš Sesks ja Renārs Francis on Läti ajaloos esimene rallimeeskond, kes tehasemeeskonna koosseisus Rally1 autoga WRC-sarjas võistleb. Ühtlasi on Mārtiņš Sesks esimene piloot, kes sai “WRC Promoter GMBH” ja “M-Sport Fordi” toetuse osalemiseks noorte talentide programmis, mis soodustab üleminekut Rally 2-lt Rally 1-le ehk WRC kõrgeimale tasemele.
“Tundsime vajadust panustada rohkem ressursse, et toetada järgmise põlvkonna potentsiaalseid WRC maailmameistreid ja aidata neil astuda väljakutseid pakkuv samm spordiala kõrgeima ešeloni poole,” rõõmustas WRC promootori spordi vanemdirektor Peter Thul.
“Mārtiņši esitused kahel viimasel ERC hooajal on teinud ta selle toetuse vääriliseks saajaks. Ta on näidanud võidukat sõitu Lätis ja Poolas ning usume, et aja jooksul saab temast regulaarne nägu WRC-s.”
“Mul on väga hea meel töötada selle projekti kallal koos Mārtiņši ja WRC Promoteriga, kasutades 2024. aasta uusi reegleid, mis võimaldavad meil sõita Rally1 autodega ilma hübriidseadmeta,” ütles M-Sport Fordi tiimijuht Richard Millener. “Rääkimata sellest, et see on kuluefektiivsem lahendus eraklientidele, võimaldab see sõitjatel nagu Mārtiņš, teha sammu Rally1-te lihtsamalt, et saaksime Rally1 autodel osalejate arvu laiendada.”
“Mārtiņšil on muljetavaldav CV ja ta on ideaalne kandidaat selle uue mittehübriidstrateegia debüüdiks. See oli hea võimalus anda talle Poolas sõiduaega enne täishübriidiga võistlemist oma koduvõistlusel.”
“Olen siiralt tänulik, et saan unistuste täitumiseks ühendada jõud M-Sport Fordiga ja WRC promootoriga ja astuda märkimisväärse sammu Rally2-lt Rally1 tasemele. Seda tuli mulle kaks korda öelda enne kui uskusin, et pääsen võistlema koos rallimaailma eliidiga Rally1-autos,” sõnas Sesks pressiteates.
Avalda arvamust post