Peale Ott Tänaku lahkumist Hyundai meeskonnast hakkasid ringlema kuulujutud, et seni Hyundai WRC2 meeskonna ja autode eest hoolitsenud Tänaku ja Märtini ühisfirma RedGrey hakkab arendama Toyota R5 autosid.
Nüüd aga kinnitasa Latvala rallit.fi-le, et vähemalt algfaasis tahetakse auto arendus Jyvaskülä tehases hoida.
“Plaanis on kõik arendustööd ja testimised järgmisel aastal teha Jyväskyläs,” rääkis Latvala Rallit.fi-le.
2024. aastal kui auto esimeste klientideni jõuab võib juhtuda, et Toyota WRC2 meeskonna võtab üle mõni erameeskond. Latvala aga rõhutas, et hetkel on kogu fookus auto väljatöötamisel.
“Hyundai on oma WRC2 meeskonna autode eest hoolitsemise andnud üle erameeskonnale ( RedGrey ), kuid meie pole veel jõudnud nii kaugele mõelda. Kõigepealt tuleb toode piisavalt hea saada ja alles pärast seda mõelda mida edasi teha,” rõhutas Latvala.
Toyota uut GR Yaris Rally2 autot esitleti esmakordselt Jaapani MM-rallil.
Teravama kõrvaga rallifännid kuulsid kindlasti, et tegu on kolmesilindrilise mootoriga. WRC2 klassi reeglites on ette nähtud, et mootor peab olema 1,6-liitrine ja kuni neljasilindriline, mis on varustatud turboga.
Sellistele parameetritele vastavat mootorit kasutavad nii Skoda, Ford, Citroen kui ka Hyundai oma Rally2 autodel. Kuid GR Yaris on seevastu varustatud ka tavaautodel kasutuses oleva kolmesilindrilise mootoriga.
“See on tõsi, et tegemist on kolmesilindrilise mootoriga, sest ralliauto põhineb seeriatootmises oleval autol. GR Yarisel on kolm silindrit. Ralliauto põhinebki sellel autol ja sellel mootoril,” selgitas Latvala.
Avalda arvamust post