“Kiire lõpp tuli meile üllatusena,” tunnista M-Spordi boss Malcolm Wilson Saksamaa väljaandele Motorsport aktuell. Ford teatas möödunud aasta lõpus ootamatult, et lõpetab legendaarse Fiesta mudeli tootmise.
Kuna M-Sport on ehitanud oma Rally2, Rally3 ja Rally4-klassi võistlusmasinad just Fiesta baasil, pidid Wilson ja Poola haru juht Maciej Woda kiiresti reageerima ning hankima võimalikult palju veel saada olevaid keresid.
Woda teatel õnnestus neil varuda 250 Fiesta kere Poola ning 120 on hoiul Inglismaal.
“Järgmise kolme-nelja aasta jooksul jätkame uute autode ehitamist ja garanteerime oma klientidele palju kaugemale sellest, et suudame tarnida kõiki varuosi ja kui halvim juhtub, siis ka uue kere,” lubas Woda.
Mis tuleb järgmiseks on hetkel veel lahtine. Kuid selge on see, et FIA peab hakkama midagi uut välja mõtlema, sest väidetavalt sarnaselt Fordile plaanib ka Skoda lähitulevikus Fabiale lõpu teha, kuna rangemad heitgaasinormid muudavad väikeautode tootmise tulevikus kahjumlikuks.
Discussion about this post