Yohan Rosseli, kes on juba mitmeid aastaid osalenud WRC2 klassis, seostati pärast 2024. aasta hooaja lõppu M-Spordi meeskonnaga. Prantslane avaldas aga nüüd, et tema läbirääkimised lõppesid, kui selgus, millist rahalist panust temalt oodati.
“Kuulujutud panid mind natukene naerma. Ainus kontakt, mis mul nendega oli, puudutas rahalist panust. Hinnasilt oli 500 000–600 000 eurot ja see katnuks ainult osa hooajast. Sellise summa puhul polnud edasine arutelu võimalik,” selgitas Rossel prantsuse väljaandele Rallye-Sport.
Rossel, kes võitis 2021. aastal WRC3 meistritiitli ja kaks aastat hiljem WRC2 klassis pronksmedali, on aastate jooksul olnud üks stabiilsemaid sõitjaid. Tema nimi kerkib sageli esile potentsiaalse Rally1 sõitjana, kuid senini pole tal õnnestunud tippklassi pääseda.
Prantslase sõnul peegeldab tema kogetu laiemat probleemi, millega autoralli MM-sari praegu silmitsi seisab. “WRC on keerulises seisus. Sõitjakohti on vähe ja testimisvõimalused on väga piiratud. Kõik see muudab Rally2-st Rally1 tasemele tõusmise äärmiselt keeruliseks,” märkis Rossel.
Ta tõi näiteks ka oma endise konkurendi Andreas Mikkelseni, kahekordse WRC2 meistri, kes jõudis lõppenud hooajal lõpuks Rally1 tasemele, kuid jagas Hyundai meeskonnas kolmandat autot piiratud võimalustega. “Me nägime seda Mikkelseniga. Ta pole muidugi (Sebastien )Ogier või (Sebastien )Loeb, aga siiski väga hea sõitja,” lisas Rossel.
Hoolimata sellest, et tõus Rally1 klassi jäi sel korral katki, ei ole Rossel oma ambitsioone hüljanud. Ta jätkab WRC2 klassis, kus Stellantis-grupi toetus pakub talle stabiilsust.
Rosseli tulevase hooaja plaanides on osaleda Monte Carlo, Kanari saarte, Portugali, Sardiinia ja Kreeka rallidel ning kaalub startimist ka kas Tšiilis või Paraguays. Samuti loodab ta kogemusi saada Soomes, mis on tema sõnul oluline samm maailmameistriks saamise teel.
“Soovin sõita ka Soomes, sest kui tahad kunagi maailmameistriks saada, pead sealsete parimatega konkureerima. Olen andnud endale kolm aastat aega, et selles rallis edu saavutada. Lisaks oleks tore teha midagi muud väikest,” selgitas Rossel.