Citroen loobus autoralli MM-sarjast peale 2019. aastat, kui nende C3 WRC auto ei suutnud vastu saada konkurentidele ning Sebastien Ogier otsustas meeskonnast lahkuda ja Toyotasse kolida.
Prantsuse automark on aga jätkanud MM-sarjas WRC2 klassis, toetades erameeskondi oma C3 R5 autoga ja nüüd C3 Rally2-ga. Viimastel aastatel on WRC Promootor näinud kõvasti vaeva, et meelitada uusi autotootjaid sarja, kuid vähemalt pika ajalooga Citroenil ei ole hetkel mingit soovi sarja naasta.
“Citroen Racingul on pikaaegne rallikogemus, üle 20 aasta. Rally2 on meie jaoks õige koht, sest väljakutse on väga-väga kõrge ja see on väga konkurentsitihe kategooria” ütles Citroeni customer racingu juht Didier Clement Dirtfishile.
“Me ei tule hetkel WRC klassi tagasi. Võite tuleviku osas küll pöialt hoida, kuid praegu pole WRC meie jaoks. WRC2 on parim koht oma oskuste näitamiseks.”
Citroeni kuldajal rallimeeskonna peainsenerina töötanud Clementi sõnul peab uute tootjate liitumiseks autoralli MM-sarjas toimuma muudatusi.
“Kõigepealt tuleb meeles pidada, et me ei ole ainult üks bränd. Oleme osa Stellantis Groupist, mille alla kuulub 14 erinevat automarki. Selge see, et ühe hooaja hinda on vaja madalamaks saada. Ja kuna meie ettevõte mõtleb rohelistele väärtustele, peavad ka reeglid muutuma,” rääkis Clement.
MM-sarjas osaleb hetkel kaks täisverelist tehasemeeskonda, Hyundai ja Toyota ning osaliselt Fordi rahastatud, kuid erameeskonna staatuses tegutsev M-Sport Ford.
Discussion about this post