Hyundai meeskond on tuleval aastal tugevam kui kunagi varem, sest kõik viis meeskonna pilooti on endised MM-ralli võitjad ning lisaks ka maailmameister Ott Tänak.
Tiimi struktuur näib olevat järgmiseks aastaks täpselt paika pandud, kus Tänak ja Neuville on põhitegijad ning Andreas Mikkelsen, Dani Sordo ja Esapekka Lappi peavad kordamööda pakkuma tuge kolmanda i20 N Rally1-ga.
Mikkelsen, kes pole WRC-s tippralliautoga sõitnud pärast seda, kui tema teed neli aastat tagasi Hyundaiga lahku läksid, tunnistas DirtFishile, et on valmis meeskonnamängu mängima.
“Kui on olukord, kus ma pean need tüübid mööda laskma, pole kahtlust, loomulikult teen seda,” rääkis Mikkelsen “Ja kui ma pean seda tegema, tähendab see, et olen teinud suurepärase nädalavahetuse.”
“Olen järgmiseks aastaks ülimotiveeritud. Kuid see, mis mind Hyundai puhul rohkem motiveerib, on tulevik. Näete nüüd meeskonnas olevaid poisse õigetes kohtades koos Cyriliga [Abiteboul, meeskonna juht] ja FX-iga [Demaison, tehniline direktor]. Eriti FX. Tean teda varasemast ajast ja pole kedagi paremat, kes ralliautot ehitaks. Olen veendunud, et see toob meile edu inimestega, kes on õigetel ametikohtadel – tuleviku ja minu tuleviku jaoks on see õige koht.”
Üks üllatav aspekt Hyundai teadaandes oli Mikkelseni määramine meeskonna asfaldieksperdiks.
“Ma arvan, et olen sama hea asfaldil, kruusal ja lumel,” ütles ta, “nii kaua, kuni mul on autoga hea tunne.”
Ta lisab: “Kui vaatate tagasi minu eelmisele Hyundai perioodile, oli see asfaldil katastroof. Nüüd on kõik aga uus. Kuni auto töötab, olen kindel, et olen kiire. Ma pole seda autot veel proovinud, kuid teistelt juhtidelt kuuldu põhjal on see väga erinev eelmisest korrast.”
“Kui oleksin saanud ise rallid valida, siis võtaksin 100% raske kruusa. Üks minu tugevusi piloodina on oskus leida sellistel rallidel tasakaal, kui palju saad suruda ilma autot või rehve lõhkumata sellistes kohtades nagu Sardiinia, Portugal ja eriti Kreeka.”
“Loomulikult tahaksin ka neid rallisid sõita, aga meid on kokku kolm ja me pidime neid kuidagi jagama nii et mina sain asfalti,” lisas Mikkelsen.
Enesekindlusest pakatav norrakas usub, et ta suudab tulevikus Rally1 autoga ka individuaalseks maailmameistriks tulla.
Discussion about this post