Ott Tänak rääkis väljaandele Dirtfish, et poodium järgmisel nädalavahetusel Monte Carlo rallil oleks hea algus tema MM-hooajale M-Sport Fordiga.
Neljast eeldatavast tiitlipretendendist – Kalle Rovanperä, Thierry Neuville ja Elfyn Evans – on Tänak ainus, kes peab 2023. aastal uut autot tundma õppima, kuid tema esimene kokkupuude Ford Pumaga Greystoke’i testil ja möödunud nädalavahetusel Lõuna-Prantsusmaal on olnud positiivne.
“Test läks tegelikult päris hästi,” ütles Tänak DirtFishile. “Meil vedas ilmaga, sest saime testida igasuguste oludega, nii et see oli üsna produktiivne.”
„Auto annab head tagasisidet ja reageerib hästi, nii et on vaja leida ainult seadistus optimaalse tasakaalu ning jõudlusega.”
“Ütleme nii, et Monte jaoks ei pea kõik paigas olema, kuid järgmiste rallide jaoks on meil kindlasti vaja, et kõik oleks täiuslik.”
Tänak lisas, et tõenäoliselt kõige raskem osa Pumaga on baasseade puudumine, millest lähtuda.
Asja teeb kindlasti keerulisemaks see, et tema meeskonnakaaslane Pierre-Louis Loubet pole kunagi Rally1 autoga Montel sõitnud, ning M-Spordil ei ole seadistusi, mida jagada ja võrrelda, kuna ükski eelmisel aastal Montes osalenud sõitjatest ei ole praegu enam meeskonnaga.
“Pean alustama nullist, mis on suur töö ja ilmselgelt on raske ühe või pooleteisepäevase [testimise] jooksul täiuslikku seadistust leida,” selgitas ta.
Kuid arvestades erinevaid olusid ja tingimusi, mida Monte Carlo ralli tihti pakub, on Tänak kindel, et suudab esimesel etapil sellest puudusest üle olla.
Küsimusele, millise tulemusega ta rahule jääks, kas poodiumi või isegi esikuuiku kohaga, ironiseeris Tänak: „Ma väga loodan, et suudame esikuuikust parema tulemuse, vaatame, kuidas see õnnestub!”
“Isegi esikuuik vajab tavaliselt korralikku pingutust, aga ütleme nii, et kui oleksime poodiumil, siis oleksime õnnelikud.”
Meeste eesmärk on Montelt saada alustuseks kirja head punktid, sest tegu on keerulise ralliga, kus võib kõike juhtuda.
Tänak ei lõpetanud oma kolme Hyundai aasta jooksul mitte ühtegi Monte Carlo rallit, kuid saavutas aastatel 2017–2019 kolm poodiumit M-Sport Fordi ja Toyota masinatega.
Avalda arvamust post