Thierry Neuville oli kriitiline Hyundai i20 N Rally1 uuenduste suhtes, mis võeti esmakordselt kasutusele eelmisel nädalal toimunud Poola rallil.
Hiljutiste reeglite muudatuste tõttu, mis lubavad meeskondadel kasutada kahe aasta jooksul kavandatud jokkereid ühe hooaja vältel, on võimalike tehniliste muudatuste sisseviimine kiirenenud. Selles valguses rakendas Hyundai Poolas uut mootori juhtprogrammi, et suurendada autode tippkiirust.
Kuigi Neuville toetab uuendusi ja täiustusi, leidis ta, et antud uuendused võeti kasutusele liiga vara.
“Viisime läbi mõningad arendustestid [uute osadega],” rääkis ta DirtFish’ile. “Minu isiklik arvamus on, et need polnud veel valmis võistlusolukorraks. Tõepoolest, peale minu lahkumist testidelt oli veel kaks-kolm päeva arendustööd, mis neid parandas. Kuid endiselt pole tulemus minu jaoks piisav ning ma ei tunne end uuendustega mugavalt.”
“Pidurdamisel esineb probleeme,” jätkas ta. “Võistluse käigus ei olnud võimalik rohkem kui väikeseid kohandusi teha. Uus tarkvara tuli homologeerida ja aastas on vaid mõned päevad, millal see on võimalik.”
Lisaks oli meeskond topelt pettunud, kui sama uuendusega varustatud Hyundaiga võistelnud Ott Tänaku võistlus väga varakult lõppes.
“Arvestades, kui palju tööd meeskond selle ralli jaoks tegi, kasutades jokkerit tippkiiruse tõstmiseks, on selline katkestamine äärmiselt masendav,” sõnas meeskonna juht Abiteboul. “Me mõistame, et see on sport, see on ralli ja asju juhtub, kuid vahel tundub see lihtsalt ebaõiglane.”
Hyundai näeb hetkel vaeva, et Läti ralliks Neuvillele sobiv lahendus leida, kuid väidetavalt, kui uued asjad on autole juba paigaldatud, ei saa nii lihtsalt tagasi minna eelmisele versioonile.
Avalda arvamust post