Tänak sõlmis Briti meeskonnaga aastase lepingu, mida on ka võimalik pikendada järgmisteks hooaegadeks. Hyundailt Fordi üle läinud Tänakul on järgmiseks hooajaks vaid üks eesmärk. Saarlane soovib oma auhinnariiulisse ühte tiitlit juurde.
“Muidugi meil on palju õppida, kuid meeskonna inimesed on väga motiveeritud ja tahavad tõestada, et saame hakkama. Meeskond on üsna väike, aga vaim on suurepärane,” räägis Tänak Betsafe’i blogis.
“Mõnes mõttes oleme üsna keerulises olukorras, sest alustame hooaega nullist ja ma pole selle autoga erinevates tingimustes sõitnud. See võib olla väike miinus võrreldes teistega, aga teisalt usun, et läbi raske töö suudan asjad positiivseks pöörata.”
M-Spordis on Tänak kindel esinumber. Kolm aastat Hyundais olles, jagas eestlane Thierry Neuvillega esisõitja rolli. Kuulduste järgi polnud nende kahe suhe just kõige soojem.
“Ma ei tahtnud kunagi olla seal esinumber. Minu eesmärk oli panna meeskond tööle ja tegema õigeid asju. Võin öelda, et ka 2019. aastal ei olnud mul kõigi meeskonnakaaslaste toetust.Kris MeekejaJari-Matti Latvala mulle palju punkte ei andnud,” nentis Tänak.
“Mul pole tema (Neuville) vastu midagi. Sport on sport ja kui tahad võita, pead kõiki võitma.”
Tehasemeeskonnast erameeskonda hüppamine oli üllatav selle poolest, et M-Sport ei suuda pakkuda sama ressurssi kui tehase poolt toetatud meeskond. Tänak andis mõista, et tal oli Hyundai teguviisidest lihtsalt kõrini.
“Kõik oli üsna segane. Liitusin meeskonnaga, kui koroonapandeemia algas. Esimesel hooajal ma oma meeskonda peaaegu ei näinudki. Teisel hooajal me aeglased ei olnud, aga katkestamisi oli liiga palju. Mõnes mõttes olid eelmised kolm aastat kõik natuke segased.”
“Olukord meeskonnas oli liiga raske. Väga raske oli saada selget sõnumit näiteks selle kohta, mis saab tuleval hooajal. Kui sportlane tahab olla edukas, peab ta end hästi tundma. Viimaseid rallisid meeskonnas sõita polnud just eriti tore.” lisas Tänak
Avalda arvamust post