• Saada Uudis
  • Reklaam
  • Kontakt
  • Meeskond
  • Mis või kes on RALLI.ee?
  • Kasutajatingimused
  • Privaatsuspoliitika
detsember 7, 2025
  • Logi Sisse
  • Registreeru
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
  • WRCtop
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
  • ERC
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muu
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Dakar
    • Maratonralli
    • Muu
  • Videod
    • RalliTV
    • WRC Videod
    • VLOG
    • Autoralli Videod
    • Crashid ja muud Videod
    • Rallikrossi Videod
    • Fotogalerii
    • Ralli
No Result
View All Result
Ralli.ee
No Result
View All Result
Home WRC

Plaanitav reeglimuudatus oleks aidanud Tänakul vältida Kreeka ralli ajakaristust.

Admin Admin
10.09.2023 10:10
WRC
Tänak koos mehaanikutega Ford Pumat remontimas

Tänak koos mehaanikutega Ford Pumat remontimas

Jaga FacebookiJaga TwitteriWhatsApp

 

Sellel nädalavahetusel toimuval kreeka rallil said Ott Tänak ja Martin Järveoja ajakaristuse, kuna veepumba remontimisele kulus liiga palju aega ja tänu sellele jäädi ajakontrollpunkti hiljaks. Tulevikus aga võibolla saab selle remontimise asemel lihtsalt välja vahetada, sest WRC sarja korraldaja esitab komisjonile hulga formaadimuudatusi, milledest üks on rehvivahetus tsoonidesse varuosade lubamine.

WRC Promootori võistluste direktor Simon Larkin rääkis portaalile Dirtfish, et üks peamisi arutelupunkte on kesksete hooldusparkide tulevik ja tagasipöördumine kaugteenuste kontseptsiooni juurde, võimaldades meeskondadel viia piiratud arv varuosi rehvivahetus tsoonidesse.

Larkin: „Oleme täiesti avatud ühtse hoolduspargi kontseptsiooni muutmise ideele.”

“Võib-olla on meil vaja mudelit, kus teatud arv detaile ja tööriistu saaks teatud viisil või autos kaasas kanda. Kui kaks mehaanikut on juba kohal 15-minutilises rattavahetustsoonis… kui kaua kulub rataste vahetuseks, neli või viis minutit? Nad saavad selle ajaga rohkem ära teha ja see võib aidata autosid võistluses hoida.”

„Teine asi kaugteenuse või potentsiaalse kaugteenuse puhul on see, et meie arvates on sport liiga keskendunud sellele, et meeskond on ainult sõitja ja kaassõitja, ning mehaanikutele ja inseneridele, kes töötavad autode käigus hoidmise nimel, ei keskenduta piisavalt. Nad tunnevad suurt uhkust oma autode töös hoidmise üle, nii et meeskonnas on rohkem kangelasi kui ainult autojuhid ja kaassõitjad.”

Foto: Toyota Gazoo Racing

Arutlusel on ka suurem muudatus, et võistluste pikkadest päevadest lahti saada.

„Kas me peame alustama päeva hommikul kell 7.08 ja lõpetama õhtul kell 18.08 algava katsega,” küsis Larkin? “Ma arvan, et sellel aastal on mõned etapid kus võime seda teha, [aga] kas see peaks olema tavaline, eriti Euroopas?”

„Oleme Saksa ettevõte ja meid seovad Saksa seadused – nii on ka Hyundai ja Soomega (Toyota), kus on üsna ranged seadused tööaja osas.”

„Ma arvan, et saame luua erineva “maitsega” võistlusi, mis sobivad turu ja loo tüübiga, mida püüame esitada. Kui me mõtleme, et iga hooaeg on raamat, siis tahame, et need 14 peatükki oleksid erakordselt erinevad – me ei tegele ringrajasõiduga, vaid oleme nende riikide keskkonnas, kus me viibime, ja ma arvan, et suudame panna ennast sobituma nende riikidega ja luua midagi erilist.”

Formaadi muutmise ettepanekud esitatakse 22. septembril toimuval koosolekul. Kõik võimalikud muudatused tuleb esitada FIA maailma mootorispordinõukogule septembri lõpuks, et WMSC saaks selle ratifitseerida 19. oktoobril.

Plaan oleks pakkuda meeskondadele ja võistlustele mitteregulatiivset teed järgmise hooaja jooksul, kusjuures reeglite muutmine on osa suuremast 2025. aasta muudatuste paketist.

Märksõnad: Ott TänakWRC
ShareTweetSend
Eelmine

Esikohalt langenud Ogier sai Kreeka MM-rallil karistada!

Järgmine

LK14: Punktikatse peaproovi võitis Dani Sordo, Rovanperä kindel liider

Soovitame sulle ka neid

Kuvatõmmis videost
WRC

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes ajaloo esimesel Saudi Araabia MM-rallil

6.12.2025 15:07
Adrien Fourmaux, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Adrien Fourmaux avaldas Hyundai Rally2 testi tegeliku põhjuse: alguses oli tunne, et see auto ei liigu üldse edasi

6.12.2025 14:35
Patrick Enok ja Silver Simm Toyota Rally2 arendustestil Hispaanias
Eesti Autoralli

Suvel võimsa debüüdi teinud ja Esapekka Lappilt kiita saanud eesti rallitalent kutsuti Toyota Rally2 auto arendustestile

5.12.2025 18:44
Cyril Abiteboul ja Esapekka Lappi. Kuva: Austral/Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Esapekka Lappi avameelselt ootamatust MM-lepingust: „Ma ei teeniks kusagil mujal sellist raha“

5.12.2025 17:31
Andrew Wheatley ja Cyril Abiteboul, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai boss avaldas, miks eelistati vanu kalasid noorele talendile ning kes avab hooaja Monte Carlos

5.12.2025 12:29
Esapekka Lappi, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH
WRC

Hyundai üllatas uue hooaja koosseisuga: Tänakut asendatakse lausa kolme mehega

5.12.2025 11:17
Järgmine
Dani Sordo Kreeka rallil Foto: Hyundai Motorsport

LK14: Punktikatse peaproovi võitis Dani Sordo, Rovanperä kindel liider

Ralli.ee portaali majutab    Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

WRC Uudised

Kuvatõmmis videost

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes ajaloo esimesel Saudi Araabia MM-rallil

Indrek
6.12.2025 15:07
0

Adrien Fourmaux, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Adrien Fourmaux avaldas Hyundai Rally2 testi tegeliku põhjuse: alguses oli tunne, et see auto ei liigu üldse edasi

Indrek
6.12.2025 14:35
0

Patrick Enok ja Silver Simm Toyota Rally2 arendustestil Hispaanias

Suvel võimsa debüüdi teinud ja Esapekka Lappilt kiita saanud eesti rallitalent kutsuti Toyota Rally2 auto arendustestile

Indrek
5.12.2025 18:44
0

Cyril Abiteboul ja Esapekka Lappi. Kuva: Austral/Hyundai Motorsport GmbH

Esapekka Lappi avameelselt ootamatust MM-lepingust: „Ma ei teeniks kusagil mujal sellist raha“

Indrek
5.12.2025 17:31
0

Andrew Wheatley ja Cyril Abiteboul, Foto: Romain Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai boss avaldas, miks eelistati vanu kalasid noorele talendile ning kes avab hooaja Monte Carlos

Indrek
5.12.2025 12:29
0

Tõnu Suuster. Foto: Kalle Allik
Ajaloonurk

6. jaanuaril lahkus igavikuteele Hiiumaa üks tuntumaid võidusõitjaid Tõnu Suuster!

10.01.2024 12:34

Tänane Top

Adrien Fourmaux, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Adrien Fourmaux avaldas Hyundai Rally2 testi tegeliku põhjuse: alguses oli tunne, et see auto ei liigu üldse edasi

6.12.2025 14:35
Cyril Abiteboul, Foto: Austral / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai pealik Abiteboul raputab tuhka pähe: Tegime valesid otsuseid ja Tänaku lahkumine on meile ränk hoop

4.12.2025 23:19
Patrick Enok ja Silver Simm Toyota Rally2 arendustestil Hispaanias

Suvel võimsa debüüdi teinud ja Esapekka Lappilt kiita saanud eesti rallitalent kutsuti Toyota Rally2 auto arendustestile

5.12.2025 18:44
Kuvatõmmis videost

VIDEO: Vaata, mis toimus Hyundai meeskonna telgitagustes ajaloo esimesel Saudi Araabia MM-rallil

6.12.2025 15:07
Cyril Abiteboul ja Esapekka Lappi. Kuva: Austral/Hyundai Motorsport GmbH

Esapekka Lappi avameelselt ootamatust MM-lepingust: „Ma ei teeniks kusagil mujal sellist raha“

5.12.2025 17:31
Esapekka Lappi, Foto: Dufour Fabien / Hyundai Motorsport GmbH

Hyundai üllatas uue hooaja koosseisuga: Tänakut asendatakse lausa kolme mehega

5.12.2025 11:17

Ralli.ee portaali majutab
Veebimajutus ja domeeni registreerimine Zones

© 2019 ralli.ee

Tere Tulemast Tagasi!

Logi sisse Facebookiga
Logi sisse Google'iga
VÕI

Logi Sisse

Unustasid Parooli? Registreeru

Registreeru kasutajaks

Registreeru Facebookiga
Registreeru Google'iga
VÕI

Fill the forms below to register

Kõik väljad on nõutud. Logi Sisse

Taasta parool

Parooli lähtestamiseks sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress.

Logi Sisse
No Result
View All Result
  • WRC
  • ERC
  • Foorum
  • Ralli
    • Eesti Autoralli
    • Autoralli Mujal Maailmas
    • Rallisprint
    • Rahvasport
    • Noortesport
    • Ajaloonurk
      • Kurvilise tee legendid
    • Dakar
  • Rallikross
    • Autokross
    • World RX
    • Jäärada
    • Superkross
    • Rallikrossi Videod
  • Vormel
  • Muud Alad
    • Drift
    • Ringrada
    • 4×4
    • eSport
    • Maratonralli
    • Muu
  • Saada Uudis või Vihje
  • Logi Sisse
  • Registreeru
  • Cart

© 2019 ralli.ee

wpDiscuz